Δημητροκάλλη, Παρασκευή (2014) Δραστηριότητες του αγροτικού μάρκετινγκ κατά την διάθεση των αγροτικών προϊόντων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
fp10_2004.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (19MB) |
Abstract
Στόχος της πτυχιακής είναι να συνεισφέρει σε μία εμπεριστατωμένη γνώση σχετικά με τη μορφή του αγροτικού μάρκετινγκ κατά τη ροή των αγροτικών προϊόντων καθώς και τις ωφέλειες που προσφέρει η πληροφόρηση αγοράς τις ανάγκες του πελάτη καταναλωτή κατά τη διάθεση των αγροτικών προϊόντων.το αγροτικό μάρκετινγκ ή αλλιώς μάρκετινγκ αγροτικών προϊόντων είναι ένα σύστημα ορθολογικών επιχειρηματικών δραστηριοτήτων, που εφαρμόζεται από τις πιο πάνω επιχειρήσεις, για να μπορούν να διαγνώσουν έγκαιρα, τις ανάγκες και απαιτήσεις της αγοράς, ώστε να προγραμματίσουν και να αναπτύξουν τέτοια προϊόντα, που να καλύπτουν και να ικανοποιούν αυτές τις ανάγκες. Η χρησιμότητά του είναι εμφανής, ειδικότερα αν σκεφτούμε ότι βραχυπρόθεσμα δεν μπορούμε να επιδράσουμε στο ήδη υπάρχον αγροτικό προϊόν. Επίσης μια άλλη δραστηριότητα είναι κατά πόσο επιδρά την κατάλληλη στιγμή και η αύξηση της ζήτησης, έτσι ώστε να διευκολύνεται η διάθεση των αγροτικών προϊόντων προς τους καταναλωτές.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Μιτσκίνης Νικόλαος |
Uncontrolled Keywords: | Αγροτικό μάρκετινγκ, Μεταφορά αγροτικών προϊόντων, Τυποποίηση |
Subjects: | Α > Αγροτικά προϊόντα - Μάρκετινγκ |
Divisions: | Σχολή Τεχν.Γεωπονίας και Τεχν.Τροφίμων και Διατροφής > Τμήμα Φυτικής Παραγωγής (Φλώρινα) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 05 Apr 2015 06:06 |
Last Modified: | 11 May 2015 07:38 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/1599 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |