Το μάρκετινγκ των αγροτικών προϊόντων: η περίπτωση της εταιρίας CRETA FARM

Καλού, Μαρία (2005) Το μάρκετινγκ των αγροτικών προϊόντων: η περίπτωση της εταιρίας CRETA FARM. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
epeap57_2005.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (457kB)

Abstract

Οι σύγχρονες καπιταλιστικές οικονομίες χαρακτηρίζονται σήμερα από υψηλό ρυθμό πληθωρισμού, οικονομική στασιμότητα και έλλειψη ενέργειας. Επίσης, σύγχρονα προβλήματα θεωρούνται η μόλυνση του περιβάλλοντος και η υπερκαταναλωτική κοινωνία. Η λύση στα παγκόσμια αυτά προβλήματα επιχειρείται να δοθεί με τη βοήθεια του μάρκετινγκ, που λειτουργεί σαν ο συνδετικός κρίκος ανάμεσα στις κοινωνικές ανάγκες και στη βιομηχανική παραγωγή. Με το μάρκετινγκ προσαρμόζεται η προσφορά των επιχειρήσεων στις απαιτήσεις των αγοραστών που μεταβάλλονται με τη πάροδο του χρόνου. Μπορούμε να πούμε δηλαδή ότι από μακροοικονομική άποψη το μάρκετινγκ λειτουργεί σαν διορθωτικός μηχανισμός σε κάθε οικονομία.

Item Type: Thesis (BSc)
Uncontrolled Keywords: Creta Farm
Subjects: Α > Αγροτικά προϊόντα - Μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Τεχν.Γεωπονίας και Τεχν.Τροφίμων και Διατροφής > Τμήμα Εμπορίας και Ποιοτικού Ελέγχου Αγροτικών Προϊόντων (Φλώρινα)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 26 Feb 2015 20:38
Last Modified: 30 Mar 2015 12:17
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/145

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top