Τραπεζικό μάρκετινγκ

Αναστασοπούλου, Κωνσταντίνα (2005) Τραπεζικό μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
epeap51_2005.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (715kB)

Abstract

Γίνεται αναφορά στην ιστορία της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδας από την ίδρυσή της έως σήμερα και καταγράφονται οι διαδικασίες των τραπεζών για την ανάπτυξη των υπηρεσιών τους και συγκεκριμένα του μάρκετινγκ. Στο τέλος αναλύονται τα αποτελέσματα μετά την εξέταση του ερωτηματολογίου σχετικά με την ικανοποίηση των χρηστών.

Item Type: Thesis (BSc)
Uncontrolled Keywords: Τραπεζικό μάρκετινγκ, Εθνική Τράπεζα της Ελλάδας, Εταιρική κουλτούρα
Subjects: Τ > Τράπεζες και τραπεζικές εργασίες - Ανταγωνισμός
Τ > Τραπεζικό μάνατζμεντ
Divisions: Σχολή Τεχν.Γεωπονίας και Τεχν.Τροφίμων και Διατροφής > Τμήμα Εμπορίας και Ποιοτικού Ελέγχου Αγροτικών Προϊόντων (Φλώρινα)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 26 Feb 2015 15:52
Last Modified: 15 Jun 2016 06:55
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/126

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top