Ικανοποίηση πελατών από τις υπηρεσίες των supermarket στην εποχή covid-19

Νάστο, Κωνσταντίνα (2021) Ικανοποίηση πελατών από τις υπηρεσίες των supermarket στην εποχή covid-19. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
D75_2021.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Η πρόσφατη υγειονομική κρίση επηρέασε όλους τους κλάδους της οικονομίας, άλλους περισσότερο και άλλους λιγότερο. Η παρούσα μελέτη προσπαθεί να αναδείξει το πόσο ικανοποιημένοι είναι οι πελάτες από τα supermarket. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται λόγος για την ικανοποίηση των πελατών γενικά, ενώ το δεύτερο και το τρίτο κεφάλαιο μελετά τον κλάδο των supermarket και την επίδραση της πανδημίας σε αυτά αντίστοιχα. Τέλος, για την καλύτερη διεξαγωγή της έρευνας διανεμήθηκαν 100 ερωτηματολόγια με σκοπό να μελετήσουν την ικανοποίηση των πελατών από τις υπηρεσίες supermarket στην εποχή της πανδημίας, τα αποτελέσματα των οποίων παρουσιάζονται στο τέταρτο κεφάλαιο.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Αντωνιάδης Ιωάννης
Uncontrolled Keywords: Ικανοποίηση πελατών, Καταναλωτική συμπεριφορά, Supermarket, Υγειονομική κρίση, Ερωτηματολόγιο
Subjects: Δ > Δημόσια υγεία
Ι > Ικανοποίηση καταναλωτή
Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Π > Ποιότητα υπηρεσιών
Σ > Σουπερμάρκετ - Ελλάδα
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 21 Oct 2022 08:28
Last Modified: 21 Oct 2022 08:28
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/12033

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top