Τάσκος, Γεώργιος Δ. (2021) Το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα κατά την περίοδο της οικονομικής κρίσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
D50_2021.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (1MB) |
Abstract
Το ηλεκτρονικό εμπόριο αποτελεί “μοχλό” της παγκόσμιας οικονομικής ανάπτυξης με οφέλη τόσο στον τομέα των επιχειρήσεων όσο και στους καταναλωτές. Ως έννοια είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με την συνεχή τεχνολογική ανάπτυξη και το διαδίκτυο. Το παρών θέμα αφορά το ηλεκτρονικό εμπόριο και τις εφαρμογές του στην Ελλάδα κατά την περίοδο της οικονομικής κρίσης. Η εργασία επικεντρώνεται στο είδος Επιχείρηση προς Καταναλωτή ή Business-to-Consumer (B2C), το οποίο αποτελεί το πιο δημοφιλές επιχειρηματικό μοντέλο (είδος) ηλεκτρονικού εμπορίου, διότι η πλειονότητα των διαθέσιμων δεδομένων τόσο από Ευρωπαϊκές πηγές όσο και από εγχώριες αναφέρεται στο συγκεκριμένο είδος ηλεκτρονικού εμπορίου. Το κεντρικό θέμα αναλύεται ουσιαστικά σε δύο σημεία, α) τις επιχειρήσεις και την πορεία τους εν μέσω της κρίσης και β) τους καταναλωτές, δηλαδή τη συμπεριφορά τους, τις προτιμήσεις τους και τους λόγους που μεταβάλλεται η συμπεριφορά τους. Επιπλέον, απαντώνται ερωτήματα αναφορικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο και συγκεκριμένα, την έννοια του, την αφετηρία του, τα είδη, τη όλη διαδικασία και άλλα. Στη συνέχεια γίνεται αναφορά στη νομοθεσία γύρω από το ηλεκτρονικό εμπόριο, ένα θέμα μείζονος σημασίας, καθώς το ηλεκτρονικό εμπόριο αναπτύσσεται με ταχύτατους ρυθμούς προσελκύοντας μεγάλους όγκους καταναλωτών, η επικείμενη αυτή αύξηση, αυξάνει ταυτόχρονα και τους κινδύνους που ελλοχεύουν. Ακολουθεί αναφορά στην οικονομική κρίση και συγκεκριμένα στους παράγοντες και τα αίτια που οδήγησαν σε αυτή αλλά και στις επιπτώσεις σε μερικούς από τους σημαντικότερους τομείς της κοινωνίας και της οικονομίας της χώρας.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Σερδάρης Παναγιώτης |
Uncontrolled Keywords: | Ηλεκτρονικό εμπόριο, Νομοθεσία ηλεκτρονικού εμπορίου, Ελλάδα, Οικονομική κρίση, B2C, Επιχειρήσεις, Καταναλωτές, Διαδικτυακές αγορές |
Subjects: | Η > Ηλεκτρονικό εμπόριο Ο > Οικονομική κρίση |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 05 Oct 2022 09:09 |
Last Modified: | 05 Oct 2022 09:09 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/12005 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |