Εισαγωγή νέου προϊόντος στην αγορά – εξέταση και ανάλυση της καταναλωτικής συμπεριφοράς

Γαϊτανίδης, Γρηγόριος (2008) Εισαγωγή νέου προϊόντος στην αγορά – εξέταση και ανάλυση της καταναλωτικής συμπεριφοράς. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
epeap51_2008.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (5MB)

Abstract

Στην εισαγωγή της πτυχιακής εργασίας, αναφέρεται ο ορισμός του μάρκετινγκ καθώς επίσης ο ρόλος και οι ασχολίες που έχουν τα στελέχη μάρκετινγκ μιας εταιρίας. Στη συνέχεια, στο πρώτο κεφάλαιο αναλύονται οι στρατηγικές που ακολουθούν μεγάλες εταιρίες(εταιρίες ηγέτες) ώστε να αυξήσουν τα κέρδη τους. Η είσοδος σε νέες αγορές, το πως ευνοούνται από την επέκταση της αγοράς και πώς καταφέρνουν να αυξήσουν και να διατηρήσουν το μερίδιο τους σε αυτή. Το δεύτερο κεφάλαιο της εργασίας, αναφέρεται στο ρόλο που παίζουν οι καταναλωτές καθώς και ποιοι παράγοντες τους επηρεάζουν στις αποφάσεις τους για την αγορά ενός προϊόντος, αλλά και της συμπεριφοράς τους μετά από αυτήν, στο σχεδιασμό των στρατηγικών μάρκετινγκ των εταιριών. Στο τέλος παρατίθενται τα συμπεράσματα της ερευνας.

Item Type: Thesis (BSc)
Uncontrolled Keywords: Ηγέτες, Έρευνα μάρκετινγκ, Κατανάλωση
Subjects: Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Divisions: Σχολή Τεχν.Γεωπονίας και Τεχν.Τροφίμων και Διατροφής > Τμήμα Εμπορίας και Ποιοτικού Ελέγχου Αγροτικών Προϊόντων (Φλώρινα)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 26 Feb 2015 11:24
Last Modified: 12 Nov 2015 16:56
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/120

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top