Λάτσιου, Μαρία-Άννα (2022) Επικοινωνιακές στρατηγικές τουριστικών επιχειρήσεων στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
DMC29_2022.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (636kB) |
Abstract
Στην παρούσα εργασία μελετάται το ζήτημα των επικοινωνιακών στρατηγικών που υιοθετούνται από τις τουριστικές επιχειρήσεις στην Ελλάδα. Δίνεται έμφαση στις στρατηγικές εξωτερικής επικοινωνίας και marketing των ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων και στην παρουσία τους στα σύγχρονα διαδικτυακά μέσα και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Για το σκοπό της έρευνας αυτής χρησιμοποιήθηκε η μεθοδολογία της βιβλιογραφικής ανασκόπησης, κατά την παρουσίαση του θεωρητικού μέρους της εργασίας, συνδυαστικά με τη μέθοδο μελέτης περίπτωσης. Αναλύθηκε η επικοινωνιακή πολιτική του ξενοδοχείου President, η διαδικτυακή του παρουσία και αξιολογήθηκαν οι επικοινωνιακές στρατηγικές του ξενοδοχείου. Η επικοινωνιακή πολιτική του ξενοδοχείου αυτού διερευνήθηκε υπό το πρίσμα των νέων συνθηκών της πανδημίας, ενώ παράλληλα συζητήθηκαν οι καινοτόμες υπηρεσίες και τα συστήματα που χρησιμοποιεί το ξενοδοχείο προκειμένου να βελτιώσει την τουριστική εμπειρία των επισκεπτών. Δόθηκε η απαραίτητη έμφαση στα προβλήματα που μπορεί να αντιμετωπίζει η ξενοδοχειακή μονάδα στο πλαίσιο της επικοινωνίας και τονίστηκαν τα εργαλεία που αξιοποιούνται από το ανθρώπινο δυναμικό και το τμήμα Επικοινωνίας και Μarketing για τη λύση των προβλημάτων αυτών. Κατά την αξιολόγηση της επικοινωνιακής πολιτικής του ξενοδοχείου President, προέκυψε ότι η ηγεσία δείχνει να κατανοεί τη σημασία της διαδικτυακής παρουσίας του ξενοδοχείου, καθώς πρόκειται για ένα εργαλείο που η ξενοδοχειακή μονάδα αξιοποιεί σε μεγάλο βαθμό ως στρατηγική επικοινωνίας.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Γιαννακοπούλου Αναστασία |
Uncontrolled Keywords: | Τουριστικές επιχειρήσεις, Ελλάδα, Επικοινωνιακές στρατηγικές, Μέσα κοινωνικής δικτύωσης. |
Subjects: | Δ > Διαδίκτυο (Internet) Ε > Επιχειρηματικός σχεδιασμός Ξ > Ξενοδοχεία Κ > Κοινωνικά δίκτυα M > Marketing Μ > Μάρκετινγκ Σ > Στρατηγικό μάρκετινγκ Τ > Τουριστικό μάρκετινγκ |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 20 Sep 2022 06:41 |
Last Modified: | 20 Sep 2022 06:47 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/11960 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |