Η χρήση του βίντεο στις στρατηγικές επικοινωνίας των πανεπιστημιακών ιδρυμάτων = Using video in the communication strategies of higher education institutions

Μουστάκα, Βασιλική and Καραντάκης, Κωνσταντίνος (2022) Η χρήση του βίντεο στις στρατηγικές επικοινωνίας των πανεπιστημιακών ιδρυμάτων = Using video in the communication strategies of higher education institutions. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC18_2022.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (4MB)

Abstract

Η παρούσα εργασία επιχειρεί να διερευνήσει μέσα από το πρίσμα της έννοιας του σύγχρονου μάρκετινγκ στους εκπαιδευτικούς οργανισμούς τις μέχρι τώρα στρατηγικές επικοινωνίας που αυτοί χρησιμοποιούν ώστε να προωθήσουν τόσο στο κοινό όσο και στο δυναμικό κοινό τους τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους. Αποσκοπεί στην ανάδειξη όλων των βελτιωμένων ψηφιακών μέσων που χρησιμοποιούνται για να πετύχουν πανεπιστημιακά ιδρύματα ανώτατης εκπαίδευσης τον σκοπό αυτό. Έτσι, αναζητούνται αλλά και παρουσιάζονται μέθοδοι και στρατηγικές που χρησιμοποιούνται ενώ παρατίθενται στο όλο πρώτο κομμάτι του θεωρητικού πλαισίου, εργαλεία που χρησιμοποιούνται μέχρι σήμερα. Πιο συγκεκριμένα, αφού παρουσιαστούν οι μέχρι τώρα κατευθυντήριες γραμμές όπως προκύπτουν από την βιβλιογραφία και οι αποτελεσματικές μέθοδοι μάρκετινγκ που εφαρμόζονται στην εκπαίδευση, επικεντρώνεται αρχικά στα μέσα που χρησιμοποίησαν βιβλιοθήκες Πανεπιστημίων ανά τον κόσμο κατά την διάρκεια της πανδημίας και σε δεύτερο χρόνο στις στρατηγικές επικοινωνίας μέσω -ειδικά- της χρήσης βίντεο στα ιδρύματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Ευρώπη. Μέσα από όλη την έρευνα της βιβλιογραφικής ανασκόπησης αλλά και από τα αποτελέσματα όπως αυτά προκύπτουν από το δεύτερο κυρίως μέρος της εργασίας που παρουσιάζονται και -κατά περίπτωση- αναλύονται οι μελέτες περίπτωσης από κανάλια YouTube από διάφορα πανεπιστήμια της Ευρώπης και εν συνεχεία της Ελλάδας και της Κύπρου, παρατίθεται συγκριτική μελέτη σχετικά με την χρήση και τις μεθόδους που εφαρμόζονται και τέλος τα συμπεράσματα.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Γιαννακοπούλου Αναστασία
Uncontrolled Keywords: Ανωτάτη εκπαίδευση, Πανεπιστημιακά ιδρύματα, Βίντεο, Μεθοδολογία έρευνας, Μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Subjects: Β > Βιβλιοθήκες
Ε > Εκπαίδευση
Ε > Επικοινωνία
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Μ > Μάρκετινγκ
Π > Πανεπιστήμια - Οργάνωση και λειτουργία
Σ > Στρατηγικό μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 13 Sep 2022 10:52
Last Modified: 13 Sep 2022 10:52
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/11930

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top