Η επικοινωνιακή στρατηγική των κυβερνήσεων από την σκοπιά της «διαρκούς εκλογικής εκστρατείας»: η περίπτωση Μπαράκ Ομπάμα (2008-2016)

Κανταρά, Ειρήνη (2022) Η επικοινωνιακή στρατηγική των κυβερνήσεων από την σκοπιά της «διαρκούς εκλογικής εκστρατείας»: η περίπτωση Μπαράκ Ομπάμα (2008-2016). BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC16_2022.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Η παρούσα εργασία αποσκοπεί στο να εξετάσει εάν και σε ποιο βαθμό χρησιμοποιήθηκε η στρατηγική της διαρκούς καμπάνιας από τον Obama κατά τη δεύτερη φορά διακυβέρνησης του και κατά πόσο αυτή ήταν αποτελεσματική για την αύξηση της δημοτικότητας του. Για αυτούς τους σκοπούς συλλέγονται δευτερογενή δεδομένα από επιστημονικά άρθρα, εφημερίδες, την ιστοσελίδα του Λευκού Οίκου, από αναρτήσεις από τους προσωπικούς λογαριασμούς κοινωνικής δικτύωσης του Obama και του Λευκού Οίκου και από τις ετήσιες Ομιλίες για την Κατάσταση του Έθνους (State of the Union) στο Κογκρέσο. Για την εξέταση των δεδομένων αυτών χρησιμοποιείται μια ποιοτική προσέγγιση. Παράλληλα πραγματοποιείται ποιοτική ανάλυση περιεχομένου για ένα από τα στοιχεία της permanent campaign . Επιπλέον, για τον έλεγχο της υπόθεσης της επίδραση της στρατηγικής της διαρκούς εκλογικής καμπάνιας στην αύξηση της δημοτικότητας του Obama, συλλέγονται δεδομένα που αφορούν τις δημόσιες εμφανίσεις εθνικής εμβέλειας και δεδομένα από την εταιρεία δημοσκοπήσεων Gallup και διενεργείται μια στατιστική ανάλυση αυτών των δεδομένων. Η παρούσα εργασία ξεκινάει με μια επισκόπηση της υπάρχουσας βιβλιογραφίας πάνω στο θέμα της permanent campaign καθώς και με μία ιστορική αναδρομή της εφαρμογής της στις ΗΠΑ από τον πρόεδρο Nixon 1968 μέχρι την πρώτη τετραετία του Obama 2012. Στο δεύτερο κεφάλαιο αναλύεται η μεθοδολογία της έρευνας και η συλλογή δεδομένων. Στο τρίτο κεφάλαιο πραγματοποιείται μια σύντομη περιγραφή του πολιτικού και μιντιακού συστήματος των ΗΠΑ. Στο τέταρτο κεφάλαιο εξετάζεται το εμπειρικό υλικό. Στο πέμπτο κεφάλαιο πραγματοποιείται μια συγκριτική ανάλυση ανάμεσά στον Obama και τους προηγούμενους Αμερικανούς προέδρους. Τέλος στο τέταρτο κεφάλαιο παρατίθενται τα συμπεράσματα της έρευνας και οι προτάσεις για μετέπειτα έρευνα.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Κολιαστάσης Παναγιώτης
Uncontrolled Keywords: Εκλογική εκστρατεία, Μπαράκ Ομπάμα, Πολιτικό σύστημα, Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής (ΗΠΑ), Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης (ΜΜΕ), Πολιτική επικοινωνία.
Subjects: Δ > Δειγματοληψία (Στατιστική)
Ε > Επικοινωνία
Π > Πολιτική
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 13 Sep 2022 10:11
Last Modified: 13 Sep 2022 10:23
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/11928

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top