Καλτσίδου, Φωτεινή Ι. (2021) Πράσινο μάρκετινγκ και προστασία υδάτινων πόρων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
LX94_2021.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (1MB) |
Abstract
Το νερό είναι ένας πολύτιμος πόρος, που συντηρεί την ανθρώπινη ζωή, τις διαδικασίες παραγωγής και τα οικοσυστήματα. Η ανάγκη για νερό είναι καθολική, και χωρίς αυτό δεν θα υπήρχε ζωή τον πλανήτη. Το νερό μπορεί να υπάρχει παντού, αλλά η χρήση του είναι περιορισμένη ως προς τη διαθεσιμότητα, την ποσότητα και την ποιότητα. Συνεπώς, πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη προσοχή στη διαχείριση των υδάτινων πόρων. Συμπερασματικά φαίνεται ότι, οι αρχές της βιωσιμότητας φαίνεται να είναι ιδιαίτερα κατάλληλες για την αντιμετώπιση των προβλημάτων που τίθενται στη διαχείριση των υδάτων. Ως εκ τούτου, η βιωσιμότητα των υδάτινων πόρων είναι η ικανότητα χρήσης νερού σε επαρκή ποσότητα και ποιότητα, τόσο σε τοπικό όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο, για την κάλυψη των αναγκών των ανθρώπων και των οικοσυστημάτων, στο παρόν και στο μέλλον, με στόχο τη διατήρηση και προστασία της ζωής από κινδύνους. Το πράσινο μάρκετινγκ είναι βασικός παράγοντας για την προστασία υδάτινων πόρων, καθώς, με την υποστήριξη της τεχνολογίας και άλλων σύγχρονων υποδομών επιδιώκει τον στόχο του.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Φαρμάκη Πολυτίμη |
Uncontrolled Keywords: | Πράσινο μάρκετινγκ, Προστασία Υδάτινων Πόρων, Νερό |
Subjects: | Ο > Οικολογικό μάρκετινγκ |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 14 Jul 2022 09:13 |
Last Modified: | 14 Jul 2022 09:13 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/11802 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |