Η επαυξημένη πραγματικότητα στην εκπαίδευση

Βαθυλάκη, Μαρία (2021) Η επαυξημένη πραγματικότητα στην εκπαίδευση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC43_2021.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι να εξετάσουμε τη συναρπαστική τεχνολογία της επαυξημένης πραγματικότητας (Augmented Reality – AR) και πως αυτή μπορεί να αναπτυχθεί στο πλαίσιο της εκπαίδευσης. Αναλυτικότερα, αφού πραγματοποιήσουμε μια ιστορική αναδρομή και δούμε την έννοια της AR, θα παρουσιάσουμε τις εφαρμογές της τεχνολογίας αυτής σε διάφορους τομείς και ιδιαίτερα στον τομέα της εκπαίδευσης. Θα εξετάσουμε πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα ως προς τη σύζευξη της τεχνολογίας με την εκπαίδευση και τους διάφορους προβληματισμούς που μπορεί να αντιμετωπίσει ένας εκπαιδευτικός. Επίσης, θα παρουσιάσουμε διάφορα AR βιβλία όπως και AR εφαρμογές προκειμένου να δούμε τη λειτουργία τους. Στο ερευνητικό μας πλαίσιο, θα δημιουργήσουμε βήμα προς βήμα, ένα βιβλίο επαυξημένης πραγματικότητας μέσω της εφαρμογής ARTutor3, ούτως ώστε να δούμε τον βαθμό δυσκολίας και την ευχρηστία του. Τέλος, θα παραθέσουμε τα συμπεράσματά μας από τη θεωρητική έρευνα που πραγματοποιήσαμε αλλά και από τη δημιουργία υλικού επαυξημένης πραγματικότητας.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Θεμελής Θεόδωρος
Uncontrolled Keywords: Επαυξημένη πραγματικότητα, Διάδραση, Εφαρμογή, Βιβλίο επαυξημένης πραγματικότητας, Κείμενα νεοελληνικής λογοτεχνίας.
Subjects: Β > Βάσεις δεδομένων
Ε > Εκπαίδευση
Μ > Μάθηση
Ψ > Ψηφιακή τεχνολογία
Τ > Τεχνολογία της πληροφορίας
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 06 Jul 2022 11:24
Last Modified: 06 Jul 2022 11:34
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/11761

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top