Το ηλεκτρονικό εμπόριο στον τουριστικό τομέα

Δουϊτσή, Θεοδώρα Γ. and Κόκκορη, Παρασκευή Ι. (2021) Το ηλεκτρονικό εμπόριο στον τουριστικό τομέα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
D37_2021.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Ο τουρισμός αποτελεί μία από τις σημαντικότερες βιομηχανίες στην παγκόσμια οικονομία με ουσιαστική συμβολή στις τοπικές, περιφερειακές και εθνικές οικονομίες αλλά και την απασχόληση. Το ηλεκτρονικό εμπόριο, ή διαδικτυακό εμπόριο, αναφέρεται στις αγοροπωλησίες προϊόντων ή υπηρεσιών αλλά και την διακίνηση χρημάτων και δεδομένων που αποσκοπούν στην ολοκλήρωση αυτών των συναλλαγών. Με την ταχεία ανάπτυξη των τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιών (ΤΠΕ) τα τελευταία χρόνια, η σχέση του τουρισμού με το ηλεκτρονικό εμπόριο γίνεται όλο και πιο στενή ενώ το τουριστικό ηλεκτρονικό εμπόριο έχει σημαντικό αντίκτυπο στην ανάπτυξη του τουρισμού. Ο μεγαλύτερος όγκος των τουριστικών συναλλαγών πραγματοποιείται πλέον μέσω του διαδικτύου (κρατήσεις, εισιτήρια, πληρωμές), ενώ οι φυσικές πτυχές της τουριστικής βιομηχανίας, όπως τουριστικά γραφεία, tour operators κλπ., υποχωρούν ή ακόμα και εξαλείφονται τελείως από την εμπορική διαδικασία. Στην αναδυόμενη παγκόσμια οικονομία, το ηλεκτρονικό εμπόριο αποτελεί απαραίτητο συστατικό της επιχειρηματικής στρατηγικής και ισχυρός καταλύτης για την οικονομική ανάπτυξη. Η νέες αυτές τεχνολογίες και το διαδίκτυο έχουν φέρει επανάσταση στις σχέσεις μεταξύ οργανισμών και μεταξύ οργανισμών και ατόμων ή κράτους. Συγκεκριμένα, η χρήση των ΤΠΕ στις επιχειρήσεις, εκτός από τη μείωση του κόστους, αύξησε την παραγωγικότητα, ενθάρρυνε τη μεγαλύτερη συμμετοχή των πελατών και επέτρεψε τη μαζική προσαρμογή. Στην παρούσα εργασία θα πραγματοποιηθεί μία προσπάθεια ανάλυσης του ηλεκτρονικού εμπορίου και των βασικών του χαρακτηριστικών, όπως αυτά έχουν διαμορφωθεί τα τελευταία έτη και όπως εφαρμόζονται στης επιχειρήσεις της τουριστικής αγοράς.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Σαπρίκης Ευάγγελος
Uncontrolled Keywords: Ηλεκτρονικό εμπόριο, Τουρισμός, Τουριστική Βιομηχανία, Ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ
Subjects: Η > Ηλεκτρονικό εμπόριο
Τ > Τουρισμός
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 30 Jun 2022 08:54
Last Modified: 30 Jun 2022 08:54
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/11742

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top