Περράκης, Μιχαήλ Ν. (2021) Αξιολόγηση της μεθοδικότητας των ηλεκτρονικών πλατφορμών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
D10_2021.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (1MB) |
Abstract
Παρόλο που οι κριτικές που δημιουργούνται από χρήστες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επηρεάζουν σε μεγάλο βαθμό τον ανταγωνισμό και τα πρότυπα αγοράς πελατών στη βιομηχανία φιλοξενίας, η εμπειρική έρευνα έχει μέχρι στιγμής οριακά διερευνήσει εάν τα ξενοδοχεία είναι σε θέση να ταιριάζουν με την οικονομική αξία που μπορεί να φέρει η χρήση των χαρακτηριστικών των κοινωνικών μέσων. Για να καλυφθεί αυτό το κενό, αυτό το άρθρο χρησιμοποιεί δεδομένα πίνακα από το 2004 έως το 2012 σε ένα δείγμα 240 μικρών και μεσαίων ξενοδοχείων για τα οποία έχουμε συλλέξει δεδομένα σχετικά με την κερδοφορία και 50.115 κριτικές που δημιουργήθηκαν από το χρήστη στο TripAdvisor, ένα από τα πιο δημοφιλή και μεγαλύτερη διαδικτυακή κοινότητα για ταξιδιώτες. Τα αποτελέσματα από μοντέλα παλινδρόμησης σταθερών εφέ δείχνουν ότι οι διαδικτυακές αξιολογήσεις από κριτικές που δημιουργούνται από χρήστες στο TripAdvisor έχουν θετική επίδραση στην αύξηση εσόδων από ξενοδοχεία, η οποία αντισταθμίζεται από την αρνητική επίδραση στα κέρδη μικτού κέρδους. Έτσι, η αυξανόμενη σημασία των κριτικών που δημιουργούνται από χρήστες σε διαδικτυακές κοινότητες για ταξιδιώτες, μετατοπίζει τον ανταγωνισμό ξενοδοχείων από περιθώριο κέρδους μονάδας σε όγκους και σε υψηλότερα ποσοστά πληρότητας δωματίου, με τους διαδικτυακούς λιανοπωλητές να απολαμβάνουν το μεγαλύτερο μέρος της αξίας που δημιουργείται σε διαδικτυακές συναλλαγές μέσω λειτουργιών κοινωνικών μέσων και με περιορισμένη επίδραση στην καθαρή κερδοφορία. Ωστόσο, τα ξενοδοχεία με υψηλότερη βαθμολογία με αστέρια, με χαμηλότερο βαθμό τοπικού ανταγωνισμού και εντοπισμένοι εκτός δημοφιλείς προορισμούς, βρέθηκαν να αποκομίζουν περισσότερα οφέλη από την προβολή στο διαδίκτυο από τη μικτή και καθαρή κερδοφορία τους. Με βάση αυτά τα αποτελέσματα, οι διοικητικές επιπτώσεις συζητούν πώς τα ξενοδοχεία πρέπει να χρησιμοποιούν τις δυνατότητες των κοινωνικών μέσων σύμφωνα με μια στρατηγική άποψη που βασίζεται στην επιδίωξη της οριζόντιας και κάθετης διαφοροποίησης των υπηρεσιών τους σε μια προσπάθεια να δημιουργήσουν περισσότερη οικολογική αξία από την διαδικτυακή τους προβολή και να προστατεύσουν τα περιθώρια κέρδους από τη διαμεσολάβηση στις σχέσεις πελατών τους.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Σπινθηρόπουλος Κωνσταντίνος |
Uncontrolled Keywords: | Ταξιδιωτικές ηλεκτρονικές πλατφόρμες, Μέσα κοινωνικής δικτύωσης, Διαδικτυακοί Ιστότοποι κριτικών, Booking.com, Airbnb, Tripadvisor |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 01 Jun 2022 10:53 |
Last Modified: | 01 Jun 2022 10:53 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/11676 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |