Η ανάπτυξη της ψηφιακής οικονομίας μέσω μικρο-συνναλαγών: η περίπτωση της βιομηχανίας βιντεοπαιχνιδιών

Μπεσίνας, Εμμανουήλ Ν. (2021) Η ανάπτυξη της ψηφιακής οικονομίας μέσω μικρο-συνναλαγών: η περίπτωση της βιομηχανίας βιντεοπαιχνιδιών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
D20_2021.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση των τάσεων στην βιομηχανία του βιντεοπαιχνιδιού ειδικότερα αυτών που η ενεργοποίηση τους γίνεται μέσω των μικροσυναλλαγών. Η σημαντικότητα του θέματος έγκειται όχι μόνο στην ανάλυση της αγοράς μέσω οικονομικών μοντέλων αλλά και μέσα από την κοινωνική σκοπιά του. Τα ερευνητικά ερωτήματα της παρούσας μελέτης εστιάζουν α) στο κατά πόσο αναπτύχθηκε η βιομηχανία των βιντεοπαιχνιδιών από τις μικροσυναλλαγές, β) αν η εισαγωγή των μικροσυναλλαγών είχε θετικό ή αρνητικό αντίκτυπο στους παίκτες και γ) σε ποιο βαθμό η είσοδος των μικροσυναλλαγών συνετέλεσε στον σχεδιασμό του παιχνιδιού. Η παρούσα εργασία βασίστηκε σε εκτενή βιβλιογραφική ανασκόπηση ελληνικής και ξένης βιβλιογραφίας που αφορούσαν σε πρόσφατες έρευνες που έχουν διεξαχθεί σχετικά με την ανάπτυξη της βιομηχανίας του βιντεοπαιχνιδιού.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Σαπρίκης Ευάγγελος
Uncontrolled Keywords: Ψηφιακή Οικονομία, Βιομηχανία Βιντεοπαιχνιδιών
Subjects: Ψ > Ψηφιακή τεχνολογία
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 13 May 2022 10:45
Last Modified: 13 May 2022 10:45
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/11649

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top