Διοίκηση δικτύων πωλήσεων στην Ελληνική αγορά αυτοκίνητων

Κεραμίδας, Βασίλειος Αθ. (2020) Διοίκηση δικτύων πωλήσεων στην Ελληνική αγορά αυτοκίνητων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
D4_2021.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Στην παρούσα εργασία θα ασχοληθούμε με τη διοίκηση δικτύων πωλήσεων στην Ελληνική αγορά αυτοκινήτων. Επίσης, θα γίνει μια περιγραφική και διερευνητική ανάλυση ως αποτέλεσμα της συνέντευξης με στέλεχος των πωλήσεων της εταιρείας Kosmocar A.E. σχετικά με τη μέθοδο οργάνωσης του δικτύου πωλήσεων της εταιρείας. Αρχικά, στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μια βιβλιογραφική επισκόπηση του παραπάνω θέματος. Συγκεκριμένα, αναφέρουμε λίγα λόγια για το μάρκετινγκ και το πώς συνδέεται με τις πωλήσεις. Στη συνέχεια, έγινε μια συνοπτική αναφορά για το πώς συμπεριφέρεται ο καταναλωτής στις πωλήσεις και τέλος παρουσιάσαμε τις πωλήσεις, με στατιστικούς πίνακες που πήραμε από τον ελληνικό Σύνδεσμο Εισαγωγέων και Αντιπροσώπων αυτοκινήτων. Στη συνέχεια, στο κεφάλαιο 2 παρουσιάσαμε τη μεθοδολογία που χρησιμοποιήσαμε για να πραγματοποιήσουμε την έρευνα καθώς και τα ερευνητικά εργαλεία. Στο τρίτο κεφάλαιο, έγινε η μελέτη της περίπτωσης της εταιρείας Kosmocar Α.Ε. Παρουσιάσαμε την εταιρεία και τη συνέντευξη που κάναμε με τον πωλητή της εταιρείας.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Αντωνιάδης Ιωάννης
Uncontrolled Keywords: Ελληνική αγορά αυτοκινήτου, Εταιρία Cosmocar, Διοίκηση δικτύου πωλήσεων
Subjects: Α > Αυτοκίνητα - Βιομηχανία και εμπόριο
Μ > Μάρκετινγκ
Π > Πωλήσεις - Προώθηση - Σχεδιασμός
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 09 May 2022 08:07
Last Modified: 09 May 2022 09:27
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/11635

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top