Ματάνας, Νικόλαος Δ. (2021) Ηγεσία στην εκπαίδευση: η περίπτωση της ελληνικής πραγματικότητας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
D2_2021.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial. Download (1MB) |
Abstract
Ο ρόλος του ηγέτη - διευθυντή αποτελεί κύρια συνιστώσα στη σχολική αποτελεσματικότητα. Ο ρόλος του διευθυντή στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα είναι πολυδιάστατος και η σπουδαιότητά του στο σχολείο οδήγησε στη διατύπωση διαφορετικών θεωριών για τα στιλ ηγεσίας. Ο σκοπός της παρούσας πτυχιακή εργασίας είναι να διερευνήσει τα υπάρχοντα και επιθυμητά χαρακτηριστικά της εκπαιδευτικής ηγεσίας στην ελληνική πραγματικότητα. Ειδικότερα οι στόχοι της είναι οι εξής: Πρώτος: να διερευνήσει τα χαρακτηριστικά της εκπαιδευτικής ηγεσίας στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Δεύτερος: να διερευνήσει τα χαρακτηριστικά της εκπαιδευτικής ηγεσίας στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας Σ.Δ.Ε. Τρίτος: Να συγκρίνει την εκπαιδευτική ηγεσία στα σχολεία της τυπικής εκπαίδευσης σε σχέση με τα Σ.Δ.Ε.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Βέζου Μαρίνα |
Uncontrolled Keywords: | Διοίκηση Εκπαίδευσης, Δευτεροβάθμια εκπαίδευση, Εκπαιδευτική ηγεσία, Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας |
Subjects: | Ε > Εκπαίδευση Η > Ηγεσία Π > Πρωτοβάθμια εκπαίδευση |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 09 May 2022 07:12 |
Last Modified: | 09 May 2022 07:12 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/11633 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |