Ηγεσία στην εκπαίδευση: η περίπτωση της ελληνικής πραγματικότητας

Ματάνας, Νικόλαος Δ. (2021) Ηγεσία στην εκπαίδευση: η περίπτωση της ελληνικής πραγματικότητας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
D2_2021.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial.

Download (1MB)

Abstract

Ο ρόλος του ηγέτη - διευθυντή αποτελεί κύρια συνιστώσα στη σχολική αποτελεσματικότητα. Ο ρόλος του διευθυντή στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα είναι πολυδιάστατος και η σπουδαιότητά του στο σχολείο οδήγησε στη διατύπωση διαφορετικών θεωριών για τα στιλ ηγεσίας. Ο σκοπός της παρούσας πτυχιακή εργασίας είναι να διερευνήσει τα υπάρχοντα και επιθυμητά χαρακτηριστικά της εκπαιδευτικής ηγεσίας στην ελληνική πραγματικότητα. Ειδικότερα οι στόχοι της είναι οι εξής: Πρώτος: να διερευνήσει τα χαρακτηριστικά της εκπαιδευτικής ηγεσίας στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Δεύτερος: να διερευνήσει τα χαρακτηριστικά της εκπαιδευτικής ηγεσίας στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας Σ.Δ.Ε. Τρίτος: Να συγκρίνει την εκπαιδευτική ηγεσία στα σχολεία της τυπικής εκπαίδευσης σε σχέση με τα Σ.Δ.Ε.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Βέζου Μαρίνα
Uncontrolled Keywords: Διοίκηση Εκπαίδευσης, Δευτεροβάθμια εκπαίδευση, Εκπαιδευτική ηγεσία, Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας
Subjects: Ε > Εκπαίδευση
Η > Ηγεσία
Π > Πρωτοβάθμια εκπαίδευση
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 09 May 2022 07:12
Last Modified: 09 May 2022 07:12
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/11633

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top