Λούτας, Νικόλαος (2021) Σύγχρονοι και (Ηλεκτρονικοί) μέθοδοι διαφήμισης - προώθησης και εμπορία αγροτικών προϊόντων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
FG65_2021.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (12MB) |
Abstract
Ο σκοπός εκπόνησης της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας είναι η αναζήτηση σύγχρονων μεθόδων διαφήμισης και προώθησης των ελληνικών αγροτικών προϊόντων, καθώς επίσης και οι προσπάθειες οι οποίες θα μπορούσαν να βοηθήσουν σε ένα μεγάλο βαθμό την προώθηση αυτών στην ευρύτερη αγορά. Επίσης θα έρθουμε σε επαφή με διάφορες πολιτικές που ευνοούν την προώθηση καθώς και την ανάδειξη των αγροτικών προϊόντων και πως αυτά συνδέονται με τον αγροτουρισμό, θα συναντήσουμε διάφορες μεθόδους διαφήμισης αγροτικών προϊόντων οι οποίες ταιριάζουν σε συγκεκριμένα είδη προϊόντων ανάλογα με τα χαρακτηριστικά και τις δυνατότητες αυτών. Ακόμα θα γνωρίσουμε τον κύριο Γιάννη Γεωργιάδη (Υπεύθυνος marketing της YOLENI’S) ο οποίος θα μας μιλήσει για αυτή την τεράστια προσπάθεια της YOLENΙ’S να προωθήσει τα ελληνικά προϊόντα καθώς επίσης και τους παραγωγούς αυτών στην εγχώρια αλλα και στην παγκόσμια αγορά. Και τέλος θα δούμε αναλυτικά τον τρόπο με τον οποίο παρουσιάζονται όλα αυτά τα ελληνικά προϊόντα μέσω του website της YOLENIS όπως επίσης και τον τρόπο δόμησης του site για την καλύτερη προώθηση των προϊόντων.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Χατζηθεοδωρίδης Φώτιος |
Uncontrolled Keywords: | Αγροτικά προϊόντα, Διαφήμιση, Εμπορία |
Subjects: | Α > Αγροτικά προϊόντα - Μάρκετινγκ Α > Αγροτικά προϊόντα |
Divisions: | Σχολή Τεχν.Γεωπονίας και Τεχν.Τροφίμων και Διατροφής > Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων (Φλώρινα) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 22 Feb 2022 11:17 |
Last Modified: | 22 Feb 2022 11:17 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/11576 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |