Αισθητική κι ενεργειακή αναβάθμιση φωτισμού σε γραφείο τεχνικής εταιρίας

Τσιόγκας - Δατσογιάννης, Ορέστης Κ. (2020) Αισθητική κι ενεργειακή αναβάθμιση φωτισμού σε γραφείο τεχνικής εταιρίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
BS3_2020.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (2MB)

Abstract

Στην σημερινή εποχή έχει επικρατήσει η έννοια του βιομηχανικού σχεδιαστή η όποια όμως δεν έχει διαδοθεί διότι δεν είναι πλήρως κατανοητή από όλους. Για αυτόν τον λόγο, παραφράζεται συνήθως σε «σχεδιαστή προϊόντων». Κι αυτή η ονομασία πάλι έχει πολλούς τομείς στους οποίους διαχωρίζεται βοηθώντας έτσι παράλληλα κι εκείνον που θέλει να ακολουθήσει το επάγγελμα. Ανάλογα πάντα με τις δυνατότητες, την πολυπλοκότητα αλλά και τις προτιμήσεις του αγοραστικού κοινού το οποίο είναι και το σημαντικότερο κομμάτι, ο καθένας εξειδικεύεται πάνω σε κάποιον συγκεκριμένο τομέα κατασκευής. Το κεντρικό μονοπάτι που τους ενώνει όλους τους είναι αυτό της καινοτομίας και της ανακάλυψης καινούριων ιδεών. Συλλέγοντας τα ενδιαφέροντα της αγοράς αλλά και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει με τα ήδη υπάρχοντα προϊόντα που κυκλοφορούν, γίνεται έρευνα έτσι ώστε να σχεδιαστεί και να κατασκευαστεί κάτι διαφορετικό. Επιπροσθέτως θεωρείται επιτακτική η ανάγκη να είναι πιο προσιτό, να χειρίζεται με περισσότερη ευκολία και να είναι πιο οικονομικό από το προηγούμενο. Η συγκεκριμένη διαδικασία αποτελείται από πολλές κινήσεις οι οποίες δρομολογούνται διαδοχικά η μία μετά την άλλη με τελικό στόχο την υλοποίηση της καινούριας ιδέας. Ένα από τα σημαντικότερα κομμάτια είναι κι ο σχεδιασμός του νέου προϊόντος. Αυτό μας ζητήθηκε από μία μελέτη αναδιάταξης των λαμπτήρων στα πλαίσια ανακαίνισης των γραφείων μίας τεχνικής εταιρίας. Πάνω σε αυτήν την ιδέα θα αναπτυχθεί κι η πτυχιακή εργασία. Όπως ειπώθηκε όμως παραπάνω δεν μπορεί να αναπτυχθεί αυτούσιο το θέμα του επανασχεδιασμού των φωτιστικών σωμάτων. Η έννοια του βιομηχανικού σχεδιασμού έχει ταυτιστεί με την αισθητική πρόταση, χάρη στην οποία ένα προϊόν γίνεται επιθυμητό στον χρήστη του αλλά για να υπάρξει , θα πρέπει να συνδυαστούν η θεωρητική γνώση και η πρακτική, τόσο από τον χώρο της τέχνης, όσο και από τον χώρο της επιστήμης. Για αυτόν ακριβώς τον λόγο, πρέπει να συνυπολογιστούν οι ανάγκες ενός επαγγελματικού χώρου στη χρήση φωτισμού, την αισθητική αναβάθμιση αυτών αλλά και την ενεργειακή αναβάθμιση του βάση του κανονισμού πάντα ο οποίος ισχύει σε τέτοιες διαδικασίες.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Κακούλης Κωνσταντίνος
Uncontrolled Keywords: Αισθητική αναβάθμιση φωτισμού, Ενεργειακή αναβάθμιση φωτισμού, ΤΕΕ-ΚΕΝΑΚ
Subjects: Β > Βιομηχανικός σχεδιασμός
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών & Βιομηχανικού Σχεδιασμού ΤΕ (Κοζάνη) > Κατεύθυνση Bιομηχανικού Σχεδιασμού ΤΕ
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 04 Feb 2022 11:37
Last Modified: 04 Feb 2022 11:37
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/11543

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top