Ζαφειριάδης, Αντώνιος Σ. (2019) Προγραμματισμός και σχεδιασμός βιντεοπαιχνιδιού σε περιβάλλον Unity. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
BS28_2019.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (9MB) |
Abstract
Η πτυχιακή εργασία αυτή δημιουργήθηκε για να αποδείξει πως και ο τομέας της παραγωγής βιντεοπαιχνιδιών είναι και αυτός ένα κομμάτι του τομέα βιομηχανικού σχεδιασμού, η παράγωγη ενός βιντεοπαιχνιδιού αποτελείται από μια αλυσίδα δράσεων προγραμματισμού και σχεδιασμού όπου έχουν σαν αποτέλεσμα το τελικό προϊόν, που είναι έτοιμο για ψυχαγωγική κατανάλωση. Στην προσπάθεια αυτή δημιουργήθηκε και προγραμματίστηκε το παρακάτω βιντεοπαιχνίδι αγώνων έτοιμο προς χρήση. Παρακάτω θα δούμε ένα εισαγωγικό κομμάτι για το πώς εξελίχθηκε και χρησιμοποιείτε η πλατφόρμα της Unity σε συνεργασία με πληθώρα άλλων προγραμμάτων, μετέπειτα θα ακολουθήσει αναλυτικά και βήμα - βήμα ο τρόπος που δημιουργήθηκε το βιντεοπαιχνίδι, ο σχεδιασμός και ο προγραμματισμός του, ωσότου να γίνει χρηστικό.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Ντίνας Νικόλαος |
Uncontrolled Keywords: | Πλατφόρμα Unity, Σχεδιασμός βιντεοπαιχνιδιού |
Subjects: | Β > Βιομηχανικός σχεδιασμός |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών & Βιομηχανικού Σχεδιασμού ΤΕ (Κοζάνη) > Κατεύθυνση Bιομηχανικού Σχεδιασμού ΤΕ |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 02 Feb 2022 07:06 |
Last Modified: | 02 Feb 2022 07:06 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/11530 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |