Δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος και ηλεκτρονικό εμπόριο

Κουτλεμάνη, Αθανασία (2021) Δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος και ηλεκτρονικό εμπόριο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
ΙΤ2_2021.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (2MB)

Abstract

Ζούμε στην εποχή όπου πολλαπλές καθημερινές μας ανάγκες, όπως η κάλυψη προσωπικών αγαθών, η διεκπεραίωση συναλλαγών, η παροχή υπηρεσιών, τα ψώνια του σουπερμάρκετ και άλλες ακόμη λειτουργίες όπως οι κοινωνικές επαφές, η ψυχαγωγία, η οργάνωση των διακοπών μας, η ενημέρωση, η εκπαίδευση, να διεκπεραιώνονται στο σύνολό τους με ηλεκτρονικά μέσα, μέσα από τα σπίτια μας. Αμέτρητοι ιστότοποι, blogs, σελίδες κοινωνικής δικτύωσης, συνδρομές σε πλατφόρμες, εφαρμογές (apps), διαδραστικά εργαλεία, όλα ενσωματωμένα και ενοποιημένα σε μία απλή, φορητή συσκευή, αναρτημένα στο περίφημο «ιδεατό σύννεφο» του Παγκόσμιου Ιστού, το γνωστό Internet, τις πιο πολλές φορές να εξυπηρετούν οικονομικούς στόχους. Σε ένα σημαντικό ποσοστό η αξιοποίηση των δυνατοτήτων της τεχνολογίας είναι απόρροια των απανωτών lockdown λόγω της πανδημίας covid-19, δημιουργώντας μια νέα πραγματικότητα στο εργασιακό και προσωπικό τρόπο ζωής. Ένα νέο είδος εμπορίου γεννήθηκε, ανθίζει καθημερινά, και απλώνεται παντού ανά τον κόσμο για να κερδίσει μια νέα, σύγχρονη και καινοτόμα παγκόσμια αγορά, αυτή του Ηλεκτρονικού Εμπορίου. Οι οικονομίες αλλάζουν, και τα ηλεκτρονικά online καταστήματα, ή αλλιώς eshops, επισκιάζουν το παραδοσιακό λιανικό εμπόριο των φυσικών καταστημάτων. Η συγκεκριμένη εργασία διερευνά τις καταναλωτικές συμπεριφορές στην αγορά γυναικείων ρούχων σαράντα ελληνίδων γυναικών στο ηλεκτρονικό εμπόριο με τη σύνταξη και κυκλοφορία ερωτηματολογίου. Στόχος αυτής της έρευνας είναι η κατασκευή ενός eshop γυναικείων ρούχων ελληνίδων σχεδιαστών. Η εργασία δομείται σε τέσσερα κεφάλαια, εκ των οποίων στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μία εισαγωγή σχετικά με την εξάπλωση του Ηλεκτρονικού Εμπορίου στην παγκόσμια αγορά. Το δεύτερο κεφάλαιο ασχολείται με τεχνικές γνώσεις και δεξιότητες κατασκευής ενός online καταστήματος με στόχο να επισημάνει τα βασικά και απαραίτητα βήματα της εν λόγω διαδικασίας ώστε να κατατοπίσει και να προετοιμάσει κάποιον επίδοξο, αυτοδίδακτο κατασκευαστή ιστοσελίδων. Το τρίτο κεφάλαιο μελετά τη διάδοση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (κοινωνικό εμπόριο), την ισχύ τους και την επιρροή τους στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Το τέταρτο κεφάλαιο αποτελεί μία μελέτη περίπτωσης, αφιερωμένη στο ηλεκτρονικό κατάστημα, το οποίο κατασκευαζόταν παράλληλα με την εργασία και σε συνεργασία με τις ιδιοκτήτριες της επιχείρησης και το οποίο ξεκίνησε την λειτουργία του, λίγο πριν την ολοκλήρωση και παράδοση της εργασίας. Στο παράρτημα παρουσιάζεται το ερωτηματολόγιο που χρησιμοποιήθηκε στη μελέτη περίπτωσης του paravanclothes.gr.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Μονοβασίλης Θεόδωρος
Uncontrolled Keywords: E-commerce, E-shop, Κοινωνικό εμπόριο, CRM, SCRM, WordPress.
Subjects: Η > Ηλεκτρονικό εμπόριο
Η > Ηλεκτρονικό επιχειρείν
Divisions: Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 14 Oct 2021 10:30
Last Modified: 14 Oct 2021 10:30
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/11417

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top