Σχεδίαση και ανάπτυξη διαδραστικού εκπαιδευτικού παιχνιδιού για έξυπνες κινητές συσκευές Android με χρήση τεχνολογιών μικτής πραγματικότητας

Τσολάκης, Αλέξανδρος (2021) Σχεδίαση και ανάπτυξη διαδραστικού εκπαιδευτικού παιχνιδιού για έξυπνες κινητές συσκευές Android με χρήση τεχνολογιών μικτής πραγματικότητας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
EI18_2021.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (4MB)

Abstract

Η παρούσα εργασία μελετά την μεικτή καθώς και την Επαυξημένη Πραγματικότητα (ΕΠ), από τον την ιστορία της μέχρι και τις εξελίξεις και τους τρόπους που έχει εξελιχθεί ακόμη και σήμερα. Ειδικότερα η εργασία εξετάζει τους τομείς που έχει εισβάλει η Επαυξημένη Πραγματικότητα στην καθημερινή ζωή των ανθρώπων, των επιχειρήσεων και σε διάφορους άλλους κλάδους. Ποιές επιπτώσεις έχει η χρήση της και ποιά τα πλεονεκτήματα που έχει αν την χρησιμοποιήσει ο μέσος άνθρωπος στην καθημερινή του ζωή. Εξετάζεται επίσης πώς η Επαυξημένη Πραγματικότητα έχει δημιουργήσει μια καινούρια εποχή στην βιομηχανία των βιντεοπαιχνιδιών και κύριος για τα βιντεοπαιχνίδια στα έξυπνα τηλέφωνα (smartphones), κάνοντας τον πραγματικό κόσμο ένα τεράστιο παιχνίδι. Ο σκοπός της εφαρμογής που δημιουργήθηκε στα πλαίσια αυτής της Πτυχιακής εργασίας ήταν να δημιουργηθεί μια ευχάριστη εφαρμογή Επαυξημένης Πραγματικότητας όπου θα έδινε στους μαθητές την δυνατότητα να εξερευνήσουν ένα μεγάλο χώρο, (το σχολείο που διαδραματίζεται όλο το παιχνίδι) μέσω του smartphone τους. Μέσα σε αυτή την εξερεύνηση θα έχουν την δυνατότητα να πάρουν κάποια τεστ για τα μαθήματα που επιλέγουν. Ο στόχος του παιχνιδιού είναι να απαντήσουν σωστά στις ερωτήσεις και να περάσουν το μάθημα, περνώντας όλα τα μαθήματα μιας τάξης περνάνε την επόμενη τάξη. Στα πλαίσια της δημιουργίας της εφαρμογής αυτής, χρησιμοποιήθηκε η μηχανή ανάπτυξης τρισδιάστατων βιντεοπαιχνιδιών κι εφαρμογών Επαυξημένης Πραγματικότητας Unity . Μέσω του τεράστιου αριθμού χρηστών, των τόπων δημόσιας συζήτησης (forums) καθώς και των εγγράφων (documentation) που υπάρχουν διαθέσιμα μπόρεσα να ψάξω, να δημιουργήσω την εφαρμογή, επίσης να βρω λύσεις σε τυχών προβλήματα που εμφανιζόταν κατά την ανάπτυξη. Με την βοήθεια του kit ArCore, ένα εργαλείο για ανάπτυξη εφαρμογών Επαυξημένης Πραγματικότητας για συσκευές Android, όπου έχει τρεις βασικές τεχνολογίες για την ενσωμάτωση εικονικού περιεχομένου με τον πραγματικό κόσμο, όπως θα φαινόταν στις κάμερες των κινητών τηλεφώνων. Συνεχίζοντας, το εργαλείο ανάπτυξης και σχεδίασης τρισδιάστατων γραφικών Blender ήταν αυτό που θα έκανε τις ιδέες μου πραγματικότητα δημιουργώντας διάφορα δισδιάστατα και τρισδιάστατα αντικείμενα για το περιβάλλον της εφαρμογής, ώστε να τη κάνει να μοιάζει πιο ρεαλιστική. Τέλος, με τη χρήση όλων των παραπάνω δημιουργήθηκε η εφαρμογή διαδραστικού εκπαιδευτικού παιχνιδιού, που αποτελεί μια πολύ ευχάριστη εμπειρία για κάποιον μαθητή συνδυάζοντας ένα καινούριο είδους παιχνιδιού και ένα νέο τρόπο εκπαίδευσης.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Νικολάου Σπυρίδων
Uncontrolled Keywords: Επαυξημένης πραγματικότητα (ΕΠ), Μεικτή πραγματικότητα (ΜΠ), Εικονική πραγματικότητα (ΕΠ), Android, Unity 3D, ARcore, ARkit, Blender.
Subjects: Ε > Εικονική πραγματικότητα
Κ > Κινητή τηλεφωνία
Λ > Λογισμικό εφαρμογών - Ανάπτυξη
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 13 Oct 2021 10:59
Last Modified: 13 Oct 2021 10:59
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/11407

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top