FRANCHISE: σύγχρονη μορφή ανάπτυξης δικτύου στην εγχώρια και διεθνή αγορά

Κοζώρη, Δέσποινα (2020) FRANCHISE: σύγχρονη μορφή ανάπτυξης δικτύου στην εγχώρια και διεθνή αγορά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
LX59_2020.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (696kB)

Abstract

Κάθε επιχειρηματίας επιθυμεί την μεγιστοποίηση των κερδών του, ελαχιστοποιώντας τα αντίστοιχα κόστη του. Στην προσπάθεια αυτή, έχει διαθέσιμες ποικίλες επιχειρηματικές επιλογές οι οποίες, με την πάροδο του χρόνου, επεκτείνονται. Μια από τις πλέον σύγχρονες μεθόδους της επιχειρηματικής επέκτασης είναι και αυτή του franchising. Η εν λόγω πρακτική αφορά στην σύμβαση μεταξύ δύο μερών, όπου ο δικαιοπάροχος παραχωρεί στον δικαιοδόχο το δικαίωμα να εκμεταλλεύεται την επωνυμία και τις εμπορικές πρακτικές που ο ίδιος διαθέτει, έναντι μιας αμοιβής. Το franchising δεν περιορίζεται σε εθνικά σύνορα, αλλά έχει επεκταθεί με αποτέλεσμα πλέον να γίνεται λόγος και για διεθνείς συμφωνίες franchising. Η παρούσα εργασία μελετά την επιχειρηματική πρακτική του franchising με ιδιαίτερη βαρύτητα να δίνεται στην διεθνή μορφή και παρουσία του. Επιπλέον μελετώνται τρείς ελληνικές επιχειρήσεις Ojo Sunglasses, Hondos Center και Coffee Brands οι οποίες έχουν επεκταθεί μέσω του franchising.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Καταραχιά Ανδρονίκη
Uncontrolled Keywords: Franchising, Διεθνείς συνθήκες δικαιόχρησης, Διεθνοποίηση Επιχειρήσεων, Ojo Sunglasses, Hondos Center, Coffee Brands
Subjects: Δ > Δικαιόχρηση (franchising)
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 28 Sep 2021 10:24
Last Modified: 28 Sep 2021 10:24
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/11332

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top