Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και η επίδρασή τους στην ψυχολογία των Ελλήνων χρηστών.

Νέστορα, Ανθή (2021) Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και η επίδρασή τους στην ψυχολογία των Ελλήνων χρηστών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC_29_2021.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (7MB)

Abstract

Η επικοινωνία είναι μία από τις αρχαιότερες “ανησυχίες” των ανθρώπων καθώς από εκείνη την εποχή προσπαθούσαν να δημιουργήσουν τρόπους να επικοινωνήσουν μεταξύ τους. Από τις αρχαίες φρυκτωρίες και τα σήματα καπνού μέχρι τον τηλέγραφο και το διαδίκτυο, ο άνθρωπος ακολουθεί συνεχώς μια εξελικτική πορεία ώστε να μπορεί να επικοινωνήσει όσο πιο εύκολα και γρήγορα γίνεται ανεξαρτήτως απόστασης. Στην παρούσα πτυχιακή εργασία στόχος είναι να μελετηθεί ο πιο σύγχρονος και παράλληλα ο πιο διαδεδομένος τρόπος επικοινωνίας, αλλά και ο τρόπος με τον οποίο η χρήση του επηρεάζει την ψυχολογία και την καθημερινότητα των Ελλήνων χρηστών. Ο λόγος για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Σε αρχικό στάδιο γίνεται αναφορά στην εξελικτική πορεία της επικοινωνίας από την γραπτή αλληλογραφία μέχρι και την εμφάνιση του διαδικτύου. Περιγράφεται αναλυτικά η ιστορία και η χρησιμότητα του κάθε μέσου επικοινωνίας καθώς και ο τρόπος με τον οποίο έχει συμβάλλει στη δημιουργία του επόμενου. Ύστερα παρατίθενται πληροφορίες σχετικά με την κοινωνική δικτύωση μέσω ορισμών και επεξηγήσεων, όπως και τα πιο διαδεδομένα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και η εξέλιξή τους. Επιπροσθέτως γίνεται μελέτη των βασικών χαρακτηριστικών τους αλλά και της χρήσης τους ανά τον κόσμο. Συνεχίζοντας εξετάζονται εκτενώς οι δυνητικοί τομείς τους οποίους η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να επηρεάσει, με πληροφορίες από έρευνες που έχουν διατελεστεί σε όλο τον κόσμο. Έπειτα η έρευνα στην παρούσα εργασία συγκεκριμενοποιείται στους Έλληνες χρήστες μέσω επιστημονικών άρθρων. Η μέθοδος συλλογής υλικού που ακολουθήθηκε για τη διεξαγωγή πιο εμπεριστατωμένων συμπερασμάτων ήταν μέσω ερωτηματολογίου. Το ερωτηματολόγιο διαμοιράσθηκε διαδικτυακά και είχε ως περιεχόμενο δέκα οκτώ ερωτήσεις διαφόρων τύπων. Μετά από έρευνα κάποιων υποθέσεων και των απαντήσεων που δόθηκαν στις ερωτήσεις, εξήχθησαν συγκεκριμένα συμπεράσματα που αφορούν το πρόβλημα που έχει τεθεί, τα οποία αναλύονται στο τελευταίο κεφάλαιο.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Πανάτσα Ναταλία
Uncontrolled Keywords: Μέσα κοινωνικής δικτύωσης, Social media, Επιρροή, Έλληνες χρήστες.
Subjects: Ε > Επικοινωνία
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Μ > Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης - Ελλάδα
Ψ > Ψυχολογία
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 28 Sep 2021 08:22
Last Modified: 28 Sep 2021 08:22
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/11327

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top