Γιαννούλη, Κωνσταντίνα (2021) Η επίδραση του facebook στους Έλληνες χρήστες για την επιλογή τουριστικού προορισμού διακοπών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
DMC36_2021.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (3MB) |
Abstract
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν κερδίσει σημαντικό έδαφος, εξελίσσοντας και αναπτύσσοντας με ραγδαίο ρυθμό στην σύγχρονη καθημερινότητα μας. Είναι ένα μέσο διαφημίσεως των επιχειρήσεων που ασχολούνται με τον τουρισμό αλλά και την εύκολη εξυπηρέτηση των χρηστών. Ένα τέτοιο μέσο είναι το Facebookόπου δεν αποτελεί μόνο ένα μέσο προβολής των επιχειρήσεων, αλλά ταυτόχρονα προσφέρει και την ψυχαγωγία στον καταναλωτή. Ωστόσο, τα κοινωνικά δίκτυα έχουν τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα. Οι χρήστες έχουν την δυνατότητα για ποιο εύκολη αναζήτηση και συλλογή πληροφοριών για τον προορισμό που τους ενδιαφέρει. Το Facebook δίνει την δυνατότητα αναζήτησης και από χρήστες που βρίσκονται σε απομακρυσμένα μέρη. Η παρούσα πτυχιακή εργασία διερευνά και αναλύει για τα κοινωνικά δίκτυα και ποιο συγκεκριμένα για το πως οι Έλληνες χρήστες επηρεάζονται από τα κοινωνικά δίκτυα για τον τουρισμό. Για να εκπληρωθεί ο σκοπός της έρευνας έγινε βιβλιογραφική ανασκόπηση σε ελληνική αλλά και διεθνής βιβλιογραφία. Περαιτέρω διεξήχθη μια εμπειρική έρευνα με την χρήση ερωτηματολογίου όπου διαμοιράστηκε μέσω των πιο γνωστών κοινωνικών δικτύων σε ενενήντα χρήστες (n=90). Βέβαια δεν υπήρχε μεγάλη συμμετοχή αλλά και αρκετή προσοχή από άτομα μέσης και τρίτης ηλικίας που σε μεγάλο ποσοστό δεν διαθέτουν μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι ένα μεγάλο ποσοστό των ερωτώμενων διαθέτει λογαριασμό στην πλατφόρμα του Facebook. Από τα αποτελέσματα επίσης μπορούμε να συμπεράνουμε ότι οι Έλληνες χρήστες προτιμούν να ταξιδεύουν το καλοκαίρι λιγότερο από άλλες εποχές. Ένα σημαντικό αποτέλεσμα που προκύπτει από την έρευνα είναι ότι το μεγαλύτερο ποσοστό εξ αυτών των χρηστών αξιοποιεί το Facebook σε καθημερινή βάση. Αν και η χρήση του Facebook είναι συχνή για ενημέρωση ως προς τα τουριστικά προϊόντα και έτσι δεν φαίνεται βάση των αποτελεσμάτων να επηρεάζονται εύκολα ως προς την επιλογή τουριστικού προορισμού. Αυτό που προκύπτει από την πτυχιακή εργασία είναι ότι οι χρήστες προτιμούν να χρησιμοποιούν το Facebook κυρίως για ψυχαγωγικούς λόγους και στην συνέχεια για την ενημέρωση τους, αλλά και λιγότερο για την ενημέρωση προς την διαφήμιση τουριστικών προϊόντων.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Πέλλας Νικόλαος |
Uncontrolled Keywords: | Τουριστικός προορισμός, Μέσα κοινωνικής δικτύωσης, Social media, Facebook, Συμπεριφορά καταναλωτή. |
Subjects: | Η > Ηλεκτρονικό εμπόριο Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά Κ > Κοινωνικά δίκτυα Τ > Τουριστικό μάρκετινγκ |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 24 Sep 2021 07:07 |
Last Modified: | 24 Sep 2021 07:08 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/11297 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |