Λαδόπουλος, Ανδρέας Τ. (2004) Η πολυεθνική επιχείρηση Volkswagen και ο στρατηγικός σχεδιασμός marketing στην ελληνική αγορά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
IT2_2004.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (485kB) |
Abstract
Όλες οι επιχειρήσεις, πόσο μάλλον οι πολυεθνικές, για να επιτύχουν τον σκοπό τους και να καταξιωθούν στον χώρο που δραστηριοποιούνται οφείλουν και πρέπει να σχεδιάζουν τον τρόπο ανάπτυξης τους και να λειτουργούν οργανωμένα. Η διαδικασία αυτή υλοποιείται επιτυχώς μέσω του κατάλληλου στρατηγικού σχεδιασμού marketing που θα ακολουθήσει η κάθε εταιρεία. Η παρούσα λοιπόν πτυχιακή εργασία επιχειρεί να αναλύσει τη λειτουργία της πολυεθνικής επιχείρησης Volkswagen καθώς και να εξετάσει το στρατηγικό σχεδιασμό marketing της επιχείρησης αυτής στην ελληνική αγορά. Πιο συγκεκριμένα, μέσω της πτυχιακής αυτής εργασίας γίνεται αρχικά μνεία στο εσωτερικό περιβάλλον της εταιρείας Volkswagen, δηλαδή στον τρόπο λειτουργίας της, στις δραστηριότητές της παγκοσμίως αλλά και στην Ελλάδα και στις γενικές κατηγορίες marketing της εταιρείας (4P’s), οι οποίες είναι τα προϊόντα της εταιρείας, η διανομή αυτών, η προώθηση και η τιμή τους στην Ελληνική αγορά. Επιπρόσθετα, διερευνούμε τον τομέα της παραγωγής και της ζήτησης των προϊόντων και αναλύουμε το κάθε προϊόν ξεχωριστά, ως προς την λειτουργικότητά του, τις τεχνολογικές καινοτομίες που εφαρμόζονται σε αυτό, την τιμή και τον κύκλο ζωής του. Το τελευταίο περιλαμβάνει την εισαγωγή, την ανάπτυξη, την ωριμότητα, και την κάμψη του προϊόντος σε συνδυασμό με τη συμπεριφορά της εταιρείας σε κάθε μία από τις προαναφερθείσες φάσεις του κύκλου ζωής καθενός προϊόντος. Τέλος, θα αναφερθούμε στις συνθήκες της Ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου και στη συμπεριφορά της εταιρείας Volkswagen, όσον αφορά την ύπαρξη ανταγωνισμού στην Ελλάδα.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Σαμαρά Δήμητρα |
Uncontrolled Keywords: | Volkswagen, Ελλάδα. |
Subjects: | Α > Αυτοκίνητα - Βιομηχανία και εμπόριο Α > Ανταγωνισμός Ε > Επιχειρήσεις - Ελλάδα Ε > Επιχειρησιακός προγραμματισμός Μ > Μάρκετινγκ - Διοίκηση και οργάνωση Π > Πολυεθνικές εταιρείες - Διοίκηση και οργάνωση Σ > Στρατηγικός σχεδιασμός |
Divisions: | Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 20 Sep 2021 07:12 |
Last Modified: | 20 Sep 2021 07:12 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/11270 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |