Επικοινωνιακές στρατηγικές των επιχειρήσεων στο διαδίκτυο

Βρεκού, Μαρία Β. (2004) Επικοινωνιακές στρατηγικές των επιχειρήσεων στο διαδίκτυο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
IT6_2004.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (2MB)

Abstract

Στο πρώτο κεφάλαιο θα δούμε το διαδίκτυο ως ένα επιχειρηματικό εργαλείο και τις δυνατότητες αυτού. Θα παρουσιαστεί πως μπορεί μια εταιρεία να αξιοποιήσει επιχειρησιακά το δίκτυο για να αυξήσει την αποδοτικότητα της. Θα δείξουμε πως ο κόσμος του internet δεν ανήκει πλέον μόνο στις μεγάλες επιχειρήσεις, αλλά χάρη στις νέες τεχνολογίες της «κοινωνίας της πληροφορίας» δημιουργούν ένα διαφοροποιημένο επιχειρηματικό περιβάλλον για τις μικρές επιχειρήσεις. Θα απαντηθούν ερωτήματα όπως: Γιατί μια επιχείρηση να προβληθεί μέσα από το internet; Ποιος ο λόγος χρήσης του και από ποιους; Πως επιτυγχάνεται η βελτίωση και η διεύρυνση των επιχειρησιακών επικοινωνιών που παρέχονται στο διαδίκτυο. Στο προηγούμενο κεφάλαιο, αναφερθήκαμε στα γενικά χαρακτηριστικά του internet, σε κάποιες γενικές έννοιες αυτού καθώς κάναμε και μία αναφορά γιατί αξίζει μια εταιρεία να ασχοληθεί με αυτό. Παρακάτω, θα προχωρήσουμε στην ανάλυση των μέσων επικοινωνίας τα οποία αξιοποιούνται για την επίτευξη των παραπάνω στόχων. Επιπλέον, στο δεύτερο κεφάλαιο θα προσπαθήσουμε να κάνουμε μία σύντομη ανάλυση των επικοινωνιακών εργαλείων του internet και κατά πόσο αυτά είναι ωφέλιμα ή όχι σε όλα τα επίπεδα (κοινωνικό – οικονομικό περιβάλλον της επιχείρησης) καθώς και μικρά παραδείγματα χρήσης αυτών. Πως το internet και τα εργαλεία του χρησιμοποιούνται κυρίως για επικοινωνία επιχειρήσεων με τους τελικούς καταναλωτές, καθώς και ως επικοινωνιακό μέσο για ανταλλαγές εμπορικών δεδομένων μεταξύ επιχειρήσεων. Πως βοηθά να αυξηθούν οι πωλήσεις σας, να μειωθεί το κόστος επικοινωνίας και να αυξηθεί η αποτελεσματικότητα και η αποδοτικότητα της επικοινωνίας με τον επισκέπτη. Ακόμη θα δείξουμε ορισμένες εφαρμογές του internet και των εργαλείων του μέσα στην επιχείρηση, δηλαδή η σχέση με τους καταναλωτές και η εξυπηρέτηση αυτών, η καλύτερη δυνατή συνεργασία με τους υπαλλήλους της εταιρείας και με τους εταίρους της. Στρατηγικές και τεχνικές αμφίδρομης επικοινωνίας, μάρκετινγκ και που χρησιμοποιούνται. Τέλος, θα παρουσιάσουμε αρκετά ενδεικτικά παραδείγματα, αποδεικνύοντας την χρήση όσων αναφέρθηκαν σ’ αυτό το πόνημα. Επιπλέον αναπτύχθηκε μία ανάλυση περίπτωσης (case study) που είναι απόρροια της προσπάθειας και της έρευνας που έγινε για να συγκεντρωθούν και να κατανεμηθούνε όλα αυτά τα στοιχεία για την δημιουργία της εργασίας αυτής. Η επιλογή ενός συγκεκριμένου παραδείγματος βασίστηκε στα παρακάτω στοιχεία της εταιρίας SEVEN VIDEO NET. Τα seven αποτελούνε μια νέα ταχέως αναπτυσσόμενη εταιρία που εξειδικεύεται στον τομέα της οικιακής ψυχαγωγίας. Χρησιμοποιεί σύγχρονους τρόπους επικοινωνίας (διαδίκτυο) τόσο εσωτερικά (ενδοεπικοινωνία) όσο και εξωτερικά (πελάτες). Επιπλέον αποτελεί ένα καλό παράδειγμα για την διοίκηση επιχείρησης μέσω internet. Ακόμη υπάρχει ελευθέρια διαθέσιμων πληροφοριών για την ολοκλήρωση της ερευνάς και τα εν λόγω αποτελέσματα.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Λάππας Γεώργιος
Uncontrolled Keywords: Επιχειρηματικές δραστηριότητες, Μελέτη περίπτωσης SEVEN VIDEO NET, Περιπτωσιακές μελέτες.
Subjects: Δ > Διαδίκτυο (Internet)
Δ > Διακίνηση προϊόντων
Δ > Διεθνές εμπόριο
Ε > Επιχειρήσεις
Ε > Επιχειρήσεις - Δίκτυα υπολογιστών
Ε > Επιχείρηση και περιβάλλον
Ε > Επιχειρησιακή δραστηριότητα
Ε > Επικοινωνία
Κ > Κοινωνία της πληροφορίας
Σ > Στρατηγικό μάρκετινγκ
Divisions: Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 20 Sep 2021 07:06
Last Modified: 20 Sep 2021 07:06
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/11267

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top