Χανιωτάκη, Μαρία Ι. (2004) Η ηλεκτρονική προώθηση των τραπεζικών προϊόντων (το e-banking σήμερα). Μια συγκριτική αναφορά σε δικτυακούς τόπους. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
IT32_2004.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (3MB) |
Abstract
Στην εργασία αυτή παρουσιάζεται με όσον το δυνατό πιο απλό τρόπο, η χρήση του internet banking από τις τράπεζες που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα. Αρχικά γίνεται μια σύντομη αναφορά στην εξέλιξη του τραπεζικού συστήματος καθώς και στην χρήση του Marketing από τις τράπεζες, την αναγκαιότητα του και την οργανωτική δομή των τμημάτων του Marketing. Στην δεύτερη ενότητα παρουσιάζονται τα τραπεζικά προϊόντα και εργασίες. Ακολουθεί η πρώτη γνωριμία με το e-banking, δηλαδή ποιες υπηρεσίες παρέχονται, οι διαδικασίες ένταξης των πελατών, αν υπάρχει ασφάλεια στις συναλλαγές που εκτελούνται, πόσο κοστίζουν οι ηλεκτρονικές συναλλαγές και ποιά τα πλεονεκτήματα που αποκομίζει ο χρήστης αλλά και η τράπεζα από μια τέτοια υπηρεσία. Στην τρίτη ενότητα, γίνεται παρουσίαση ιστοσελίδων των Ελληνικών τραπεζών που δραστηριοποιούνται στην χώρα μας και παρέχουν την συγκεκριμένη υπηρεσία. Επίσης θα υπάρξει μια συγκριτική ανάλυση των διαδικτυακών τόπων που θα παρουσιαστούν.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Σαμαρά Δήμητρα |
Uncontrolled Keywords: | Προώθηση προϊόντων, Ελλάδα, Internet banking, Τραπεζικό σύστημα, E-banking, Ιστοσελίδες ελληνικών τραπεζών. |
Subjects: | Δ > Διαδικτυακή τραπεζική Δ > Διαδίκτυο (Internet) Μ > Μάρκετινγκ Τ > Τράπεζες και τραπεζικές εργασίες Τ > Τραπεζικές συναλλαγές μέσω διαδικτύου |
Divisions: | Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 03 Sep 2021 08:10 |
Last Modified: | 03 Sep 2021 08:10 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/11201 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |