Γρατσάνη, Άννα (2005) Η παρουσίαση των δημοσκοπήσεων κατά την προεκλογική περίοδο του 2004 στον τύπο. Σύγκριση της παρουσίασης της υπεροχής κάθε κόμματος μέσα από δημοσιεύματα σε εφημερίδες διαφορετικού ιδεολογικού πολιτικού προσανατολισμού. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
PR55_2005.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (631kB) |
Abstract
Η παρούσα εργασία ασχολείται με τον τρόπο που παρουσιάστηκαν επιλεγμένες δημοσκοπήσεις από εφημερίδες διαφορετικού ιδεολογικού προσανατολισμού κατά την προεκλογική περίοδο των βουλευτικών εκλογών του 2004. Το κεντρικό ερευνητικό ερώτημα είναι το εξής: Σε ποιο βαθμό παρουσιάζουν οι εφημερίδες διαφορετικού ιδεολογικού-πολιτικού προσανατολισμού από διαφορετική οπτική γωνία τα αποτελέσματα των δημοσκοπήσεων. Ως συνέχεια του ερευνητικού ερωτήματος, διατυπώνεται η εξής κεντρική υπόθεση: οι εφημερίδες μεροληπτούν φανερά υπέρ του κόμματος που υποστηρίζει η πολιτική γραμμή τους, γεγονός που διαφαίνεται και στον τρόπο παρουσίασης και ανάλυσης των αποτελεσμάτων των δημοσκοπήσεων. Για να εξεταστεί η εγκυρότητα της παραπάνω υπόθεσης, εξετάζονται με τη μέθοδο της ανάλυσης περιεχομένου στην εμπειρική μελέτη πέντε δημοσκοπήσεις: οι δύο από αυτές ήταν οι ίδιες δημοσκοπήσεις που παρουσιάστηκαν και από τις δύο εφημερίδες.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Δημητρακοπούλου Δήμητρα |
Uncontrolled Keywords: | Δημοσκοπήσεις, Εφημερίδες, Βουλευτικές εκλογές, Ελλάδα. |
Subjects: | Π > Πολιτική Π > Πολιτική επικοινωνία - Ελλάδα |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 03 Aug 2021 09:15 |
Last Modified: | 03 Aug 2021 09:15 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/11152 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |