Η προεκλογική καμπάνια στο διαδίκτυο των ελληνικών κομμάτων και των υποψηφίων ευρωβουλευτών στις ευρωεκλογές του 2004

Σινδάκης, Σταύρος (2004) Η προεκλογική καμπάνια στο διαδίκτυο των ελληνικών κομμάτων και των υποψηφίων ευρωβουλευτών στις ευρωεκλογές του 2004. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
PR31_2004.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (2MB)

Abstract

Η εργασία που ακολουθεί ερευνά την προεκλογική καμπάνια για τις ευρωεκλογές των υποψηφίων κομμάτων και των υποψήφιων ευρωβουλευτών στο Διαδίκτυο. Δύο είναι τα μεγαλύτερα ερωτήματα που εξετάζονται. Το πρώτο αφορά την ποιότητα και την ποσότητα πληροφοριών που δίνουν τα υποψήφια κόμματα/ πολιτικοί στις ιστοσελίδες τους και το δεύτερο, αφορά την άποψη των χρηστών – ψηφοφόρων για αυτές, πόσο και αν τις χρησιμοποιούν για να πληροφορηθούν μέσα από τις ιστοσελίδες. Οι Μέθοδοι που χρησιμοποιούνται για τη συλλογή στοιχείων είναι οι εξής δύο: • Η παρακολούθηση όλων των ιστοσελίδων, τόσο προεκλογικά όσο και μετεκλογικά, ώστε να παρατηρηθούν ποιες πληροφορίες δίνονται, η συχνότητα ενημερώσεων και οι διαφορές μεταξύ των ιστοσελίδων. • Έρευνα μέσω ερωτηματολογίων, όπου όπως αναφέρεται παραπάνω, «μετράει» τη χρησιμοποίηση των ιστοσελίδων από τους πολίτες και την άποψή τους γι αυτές. Ένα γενικότερο συμπέρασμα της εργασίας είναι ότι η ηλεκτρονική προεκλογική καμπάνια είναι στα πρώτα της βήματα στην Ελλάδα, τόσο στην ποιότητα και την ποσότητα πληροφοριών των σχετικών ιστοσελίδων, σε όλα σχεδόν τα κόμματα/ πολιτικούς, εκτός από τα δύο μεγαλύτερα όπου δίνεται περισσότερη έμφαση σε αυτό, όσο στην άποψη και στην επισκεψιμότητα των χρηστών – ψηφοφόρων. Στο πρώτο κεφάλαιο είναι ο πρόλογος όπου αναφέρεται στο συνδυασμό Πολιτικής και Διαδικτύου, η εισαγωγή της εργασίας και η μεθοδολογία που χρησιμοποιείται. Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται η ανάλυση των ιστοσελίδων, η οποία χωρίζεται σε δύο μέρη. Στο πρώτο μέρος γίνεται ανάλυση των ιστοσελίδων των Υποψηφίων κομμάτων/ ευρωβουλευτών και η ιστοσελίδα του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου. Αξιοσημείωτο είναι να αναφερθεί πως στο μέρος αυτό, εμπεριέχονται πίνακες για την ευκολότερη κατανόηση και την πληρέστερη ανάλυση . Στο δεύτερο μέρος δίνεται προσοχή σε όλες τις ιστοσελίδες από τις 08/06/2004, προ των ευρωεκλογών, έως τις 28/06/2004, μετά των ευρωεκλογών και, επισημαίνονται οι διαφορές και οι προσθήκες πληροφοριών όσον αφορά τις προεκλογικές καμπάνιες των κομμάτων/ πολιτικών για τις ευρωεκλογές. Στο τρίτο κεφάλαιο γίνεται η ανάλυση των ερωτηματολογίων, ανά ομάδα ερωτήσεων. Η πρώτη ομάδα ασχολείται με τη σχέση του δείγματος με το διαδίκτυο και την πολιτική, η δεύτερη ομάδα ασχολείται με το ενδιαφέρον του δείγματος για τις ευρωεκλογές και η τρίτη ομάδα ασχολείται με την άποψη του δείγματος για τη συνεισφορά του διαδικτύου στην πολιτική. Το τέταρτο κεφάλαιο είναι ο επίλογος και τα συμπεράσματα από τις παραπάνω έρευνες.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Φραγκουλίδου Φωτεινή
Uncontrolled Keywords: Προεκλογική καμπάνια, Ευρωβουλευτές, Ευρωεκλογές, Πολιτικά κόμματα, Διαδίκτυο.
Subjects: Π > Πολιτική
Π > Πολιτική επικοινωνία - Ελλάδα
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 02 Aug 2021 10:38
Last Modified: 02 Aug 2021 10:38
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/11143

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top