Ραυτόπουλος, Δημήτριος (2003) Μέθοδοι εισόδου σε διεθνείς αγορές. Το franchising και η εφαρμογή του. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
IT28_2003.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (858kB) |
Abstract
Σε αυτήν την εργασία θα συνεισφέρουμε στην γνωριμία των ελληνικών επιχειρήσεων με κάποιες αρχές μάρκετινγκ και διεθνούς μάρκετινγκ. Κυρίως όμως θα ασχοληθούμε με ένα ιδιαίτερο κλάδο του μάρκετινγκ τις μεθόδους εισόδου στις διεθνείς αγορές και ιδιαίτερα για την μέθοδο του franchising, όπου θα αναφερθούμε σε γενικές αρχές, την ιστορία του, στους τομείς που διακρίνεται και τέλος θα δώσουμε τους βασικούς όρους του με τις σχετικές εξηγήσεις.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Καραγιάννης Αθανάσιος |
Uncontrolled Keywords: | Διεθνές οικονομικό περιβάλλον, Διεθνές εμπορικό σύστημα. |
Subjects: | Δ > Διεθνείς εμπορικές επιχειρήσεις Δ > Διεθνές εμπόριο Δ > Διεθνές μάρκετινγκ Δ > Διεθνής αγορά Ε > Εμπόριο Ε > Εξαγωγές - Ελλάδα Ε > Εξωτερικό εμπόριο F > Franchising Η > Ηλεκτρονικό εμπόριο M > Marketing Μ > Μάρκετινγκ Σ > Σύμβαση Franchise (Λιανικό εμπόριο) |
Divisions: | Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 19 Jul 2021 07:01 |
Last Modified: | 19 Jul 2021 07:01 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/11045 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |