Κοντελλάς, Χρήστος Δ. (2020) Διοίκηση πωλήσεων: case study ΜΕΒΓΑΛ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
D62_2020.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (885kB) |
Abstract
Αντικείμενο της διοίκησης των πωλήσεων είναι η ανάπτυξη εκείνων των δραστηριοτήτων που έχουν στόχο να προσελκύσουν και να πείσουν τους καταναλωτές να αγοράσουν τα προϊόντα της επιχείρησης. Με τον τρόπο αυτό η αξία του προϊόντος ή της υπηρεσίας μετατρέπεται σε χρήμα. Αυτό εισρέει στην επιχείρηση, βελτιώνοντας την οικονομική της θέση και τελικά επαναχρησιμοποιείται απ' αυτήν σε διάφορες δραστηριότητες. Το προϊόν φτάνει στους καταναλωτές με άμεσο ή έμμεσο τρόπο. Έτσι, άμεση πώληση είναι εκείνη, σύμφωνα με την οποία ο καταναλωτής προμηθεύεται το προϊόν απ' ευθείας από τον παραγωγό. Έμμεση πώληση είναι εκείνη που πραγματοποιείται με τη βοήθεια ενδιαμέσων, όπως οι χονδρέμποροι, οι λιανοπωλητές, οι εμπορικοί αντιπρόσωποι, οι παραγγελιοδόχοι. Σε κάθε επιχείρηση υπάρχει τμήμα πωλήσεων. Η διοίκηση του τμήματος Πωλήσεων μεταξύ των άλλων προγραμματίζει και οργανώνει τις πωλήσεις και συντονίζει τις ενέργειες των πωλητών. Επίσης ελέγχει τα αποτελέσματα του τμήματος, την πορεία του διαχρονικά, το ανθρώπινο δυναμικό και τέλος προγραμματίζει της μελλοντικές ενέργειες και την πορεία που θα ακολουθήσει η εταιρία στις πωλήσεις γενικότερα. Το πρόγραμμα πωλήσεων μιας επιχείρησης δημιουργείται, λειτουργεί και αναπτύσσεται σε συνεργασία με τα υπόλοιπα τμήματα της επιχείρησης, δηλαδή του marketing, της παραγωγής, των χρηματοοικονομικών κ.ά. Καθορίζεται από τους γενικότερους στρατηγικούς προσανατολισμούς της επιχείρησης και με γνώμονα την επίτευξη των γενικών στόχων της. Στην παρούσα μας πτυχιακή εργασία θα ερευνήσουμε την θεωρία γύρω από την διοίκηση πωλήσεων και την εφαρμογή της στις επιχειρήσεις. Για τον σκοπό αυτό θα ασχοληθούμε, μέσα από μία μελέτη περιπτώσεως (case study), με την γαλακτοβιομηχανία ΜΕΒΓΑΛ που έχει έδρα στα Κουφάλια Θεσσαλονίκης. Επίσης θα ερευνηθεί η κατάσταση που επικρατεί (εν μέσω οικονομικής κρίσης) και οι διάφορες εφαρμογές της διοίκησης πωλήσεων στον κλάδο των γαλακτοβιομηχανιών στην χώρα μας. Τέλος η έρευνα αυτή θα καταλήξει με τα συμπεράσματα που έχουν προκύψει από την πτυχιακή αυτή εργασία.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Αντωνιάδης Ιωάννης |
Uncontrolled Keywords: | Στρατηγικός σχεδιασμός επιχειρήσεων, Πωλήσεις, ΜΕΒΓΑΛ (Μελέτη περίπτωσης) |
Subjects: | Γ > Γαλακτοκομικά προϊόντα - Βιομηχανία και εμπόριο Π > Πωλήσεις - Προώθηση - Σχεδιασμός |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 13 Jul 2021 11:11 |
Last Modified: | 13 Jul 2021 11:11 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/11032 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |