Κρητικός, Νικήτας (2003) Η επίδραση και η προοπτική του διαδικτύου για τις επιχειρήσεις τουρισμού στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
IT11_2003.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (3MB) |
Abstract
Στην εργασία αυτή αναλύεται το θέμα «Η επίδραση και η προοπτική του διαδικτύου για τις επιχειρήσεις τουρισμού στην Ελλάδα». Πρόκειται για μια σκιαγράφηση της σημερινής κατάστασης στον ελλαδικό χώρο, για τον ολοένα και ταχύτερα αναπτυσσόμενο κλάδο του ηλεκτρονικού τουρισμού (e-tourism). Η ανάλυση που γίνεται στο θέμα πραγματοποιείται σε τρία κεφάλαια. Στο Πρώτο Κεφάλαιο πραγματοποιείται μια γενική περιγραφή του διαδικτύου, με περισσότερη έμφαση στην ανάλυση του ηλεκτρονικού εμπορίου, όπως για τις περισσότερο διαδεδομένες μορφές συναλλαγών και το είδος των ηλεκτρονικών αγορών όπου πραγματοποιούνται οι συναλλαγές. Στην συνέχεια γίνεται μια αναφορά στην υφιστάμενη κατάσταση, της συγκεκριμένης μορφής εμπορίας, για την Ελλάδα, όπου δίδονται κάποια παραδείγματα επιχειρήσεων που πραγματοποίησαν ικανοποιητικούς ρυθμούς ανάπτυξης και καταξιώθηκαν ακόμα και σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Στο Δεύτερο Κεφάλαιο πραγματοποιείται αναφορά και ανάλυση στον τουρισμό, στις επιχειρήσεις και στις τάσεις που επικρατούν, καθώς και μια προσπάθεια ανάλυσής του, ως προϊόν μέσο των καμπυλών ζήτησης και προσφοράς. Επιπλέον γίνεται προσπάθεια για μια μελλοντική «πρόβλεψη» του προϊόντος του τουρισμού για την Ελλάδα και για την Ευρωπαϊκή Ένωση. Τέλος, δίνεται έμφαση σχετικά με το νέο ευρωπαϊκό νόμισμα και την επιρροή του στην πορεία του τουρισμού, είτε αυτή θεωρείται θετική, είτε αρνητική. Στο τελευταίο Κεφάλαιο της εργασίας αναλύεται ο ηλεκτρονικός τουρισμός, η συνύπαρξη δηλαδή του διαδικτύου με τον τουρισμό. Αναφέρεται το είδος των επιχειρήσεων που έχει ήδη ασχοληθεί με τον ηλεκτρονικό τουρισμό και ποιες προσπάθειες γίνονται σε ελληνικό επίπεδο. Η συμβολή του κράτους στην ανάπτυξη του νέου αυτού τομέα τη ελληνικής οικονομίας και το θεσμικό πλαίσιο του ηλεκτρονικού τουρισμού αποτελούν στοιχεία που δεν θα μπορούσαν να λείψουν από την συγκρότηση της γενικής εικόνας του θέματος. Εν κατακλείδι, το θέμα του ηλεκτρονικού τουρισμού, αποτελεί ένα πολυσύνθετο πεδίο έρευνας με πολύμορφες πτυχές και βάσεις.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Σινάτκας Ιωάννης |
Uncontrolled Keywords: | Ίντερνετ, Ελλάδα, Τουριστικές επιχειρήσεις, Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (Ε.Ο.Τ.), Μηχανές αναζήτησης ξενοδοχείων, Ευρωπαϊκή Ένωση, Ηλεκτρονικός τουρισμός, e-tourism. |
Subjects: | Δ > Διαδίκτυο (Internet) Δ > Δίκτυα πληροφόρησης Ε > Ελληνικές επιχειρήσεις Η > Ηλεκτρονικό εμπόριο Η > Ηλεκτρονικό επιχειρείν I > Internet Τ > Τουριστική ανάπτυξη Τ > Τουριστικό μάρκετινγκ Τ > Τουρισμός - Ελλάδα |
Divisions: | Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 12 Jul 2021 14:45 |
Last Modified: | 12 Jul 2021 14:45 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/11016 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |