Η τουριστική προβολή της Ελλάδος

Γκιβίσης, Δημήτριος – Στυλιανός (2002) Η τουριστική προβολή της Ελλάδος. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
IT3_2002.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (662kB)

Abstract

Στις μέρες μας και ιδιαίτερα μέσα στα πλαίσια της Ενωμένης Ευρώπης και της ανάληψης από τη χώρα των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004, η προβολή της Ελλάδος αποκτάει όλο και μεγαλύτερη σημασία. Με άλλα λόγια, αποτελεί επιτακτική ανάγκη η συστηματικότερη, η άρτια οργανωμένη και η πιο δυναμική προβολή της χώρας μας με απώτερο στόχο να αντιμετωπίσει τον αυξανόμενο διεθνή ανταγωνισμό που επικρατεί καθώς και τις συνεχείς πιέσεις και αμφισβητήσεις που δέχεται. Πολύς λόγος γίνεται ειδικότερα για την τουριστική προβολή της χώρας από το γεγονός ότι για τον κλάδο του Τουρισμού δαπανώνται τεράστια χρηματικά κονδύλια ιδιαίτερα κατά την τελευταία διετία και εκτός απ’ αυτό ο τουρισμός αποτελεί τον φορέα στον οποίο απασχολούνται 690.000 άτομα. Ο Τουρισμός κατά την αντίληψη κάποιων είναι ίσως μια απ’ τις ισχυρότερες προσβάσεις σε παγκόσμιο επίπεδο για την προβολή της χώρας μας, αφού το μοναδικό της φυσικό περιβάλλον σε συνδυασμό με τα πολιτιστικά της μνημεία προσδίδουν στον τουρισμό ως οικονομική δραστηριότητα ένα μόνιμο αξιόπιστο και διατηρήσιμο συγκριτικό πλεονέκτημα της εγχώριας παραγωγής στη διεθνή τουριστική βιομηχανία. Στην ακόλουθη πτυχιακή εργασία θα επιχειρήσουμε να παρουσιάσουμε την προβολή της χώρας μας αποκλειστικά μέσα απ’ τον τουρισμό ο οποίος λαμβάνει πολλές μορφές. Συγκεκριμένα, στο πρώτο κεφάλαιο θα αναφέρουμε τη δυναμική του τουρισμού ως οικονομική δραστηριότητα και επίσης θα εξετάσουμε το ρόλο που αυτός διαδραματίζει στην ελληνική οικονομία σύμφωνα με στατιστικές μελέτες και σχετικές μετρήσεις. Στη συνέχεια στο δεύτερο κεφάλαιο θα επικεντρωθούμε στις επιμέρους μορφές που λαμβάνει ο Ελληνικός Τουρισμός και με το υψηλής ποιότητας τουριστικό προϊόν που παρέχει στους καταναλωτές του κατορθώνει την προβολή της Ελλάδας. Στο τρίτο κεφάλαιο, θα ασχοληθούμε με τους φορείς που δραστηριοποιούνται για την τουριστική προβολή και με ποιες ενέργειες. Τέλος, στο τέταρτο κεφάλαιο, θα μιλήσουμε για τα μέσα που χρησιμοποιούνται για την τουριστική προβολή και εννοούμε την τουριστική διαφήμιση και τις Δημόσιες Σχέσεις και πως αυτή πραγματοποιήθηκε μέσα από τις διαφημιστικές καμπάνιες και διαφημιστικές ενέργειες της τελευταίας δεκαετίας. Θα καταλήξουμε στο πέμπτο και τελευταίο κεφάλαιο της εργασίας με συμπεράσματα.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Γιαννάς Πρόδρομος
Uncontrolled Keywords: Διεθνής τουριστική βιομηχανία, Τουριστική διαφήμιση, Ελληνική οικονομία, Τουριστική προβολή, Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (Ε.Ο.Τ.), Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (Σ.Ε.Τ.Ε.), Tour Operators.
Subjects: Δ > Δημόσιες σχέσεις
Ε > Εναλλακτικός τουρισμός
Ο > Οικονομική ανάπτυξη - Ελλάδα
Τ > Τουριστική ανάπτυξη
Τ > Τουριστική οικονομία
Τ > Τουριστικό μάρκετινγκ
Τ > Τουρισμός - Ελλάδα
Τ > Τουρισμός - Μάρκετινγκ
Divisions: Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 05 Jul 2021 09:40
Last Modified: 05 Jul 2021 09:40
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/10985

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top