Ηλεκτρονικό Εμπόριο και Web Analytics

Σώτα, Ξανθούλα Αλ. (2020) Ηλεκτρονικό Εμπόριο και Web Analytics. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
D46_2020.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Η ανάπτυξη της τεχνολογίας και η ταχεία αύξηση του διαδικτύου δημιούργησε νέες προσδοκίες στις εταιρίες οι οποίες επεκτείνονται πέρα από τις υφιστάμενες παραδοσιακές μορφές εμπορίου αναπτύσσοντας νέες μορφές τεχνολογίας. Η παρουσία των εταιριών διαδικτυακά αποτελεί βασικό μέσο της εταιρικής επικοινωνίας και του ηλεκτρονικού επιχειρείν. Το ίντερνετ έχει καταστεί ως η μεγαλύτερη επιρροή στις αγοραστικές επιλογές των καταναλωτών και η πλέον χρησιμοποιούμενη πηγή πληροφοριών. Πολλά εργαλεία και πλατφόρμες κάνουν γρήγορη και εύκολη την καταγραφή τις συμπεριφοράς των χρηστών ενός διαδικτυακού τόπου κατά τη διάρκεια της περιήγησης τους σε μια ιστοσελίδα. Μέσω των Web Analytics κατορθώνεται η μέτρηση, συλλογή, ανάλυση και παρουσίαση των δεδομένων που απορρέουν από την πλοήγηση στο διαδίκτυο. Πιο συγκεκριμένα για αρχή κατανοείται η συμπεριφορά των επισκεπτών ενός site και κατά δεύτερον χρησιμοποιείται η γνώση αυτή προκειμένου να βελτιωθεί η αποδοτικότητα των ιστοτόπων. Στην παρούσα πτυχιακή εργασία πρόκειται να μελετηθεί αυτή ακριβώς η καταγραφή, ανάλυση αλλά και η εις βάθος κατανόηση της συμπεριφοράς των επισκεπτών της ιστοσελίδας Skroutz.gr μέσα από την πλατφόρμα Similar Web και Google Trends αφού προηγηθεί βιβλιογραφική ανασκόπηση βασικών εννοιών. Στο πρώτο μέρος παρουσιάζεται η εξέλιξη του ίντερνετ και η επιχειρηματικότητα στο διαδίκτυο. Στο δεύτερο και τρίτο μέρος γίνεται μια βιβλιογραφική ανασκόπηση του Ηλεκτρονικού Εμπορίου και των Web Analytics με σκοπό να κατανοηθούν βασικές έννοιες και εργαλεία όπου θα εφαρμοστούν στην ανάλυση της μελέτης περίπτωσης. Επιπρόσθετα αναφέρεται η επίδραση του νέου ιού COVID-2019 στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Στο τελευταίο μέρος, παρουσιάζεται η οικονομική πορεία της εταιρίας Skroutz.gr και τα ευρήματα που προήλθαν από την μελέτη των δεδομένων μέσα από την πλατφόρμα Similar Web και Google Trends. Τέλος, εστιάζουμε στα συμπεράσματα στα οποία οδηγούμαστε μέσα από την εκπόνηση αυτής της πτυχιακής εργασίας.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Σαπρίκης Ευάγγελος
Uncontrolled Keywords: Διαδίκτυο και επιχειρηματικότητα, Ηλεκτρονικό εμπόριο, Web Analytics, Διαδίκτυο, Επιχειρήσεις, Μελέτη περίπτωσης «Skroutz Α.Ε.»
Subjects: Η > Ηλεκτρονικό εμπόριο
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 05 Jul 2021 09:00
Last Modified: 05 Jul 2021 09:00
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/10984

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top