Πράσινο μάρκετινγκ

Μελετίδη, Βαλεντίνα Βλ. (2020) Πράσινο μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
D42_2020.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (2MB)

Abstract

Ο σκοπός αυτής της μελέτης είναι να μετρήσει την επίδραση των προσπαθειών του πράσινου marketing, που απευθύνονται στον καταναλωτή. Το πράσινο marketing είναι μια στρατηγική marketing, που χρησιμοποιείται από επιχειρήσεις που δίνουν έμφαση στις περιβαλλοντικές βελτιώσεις. Το πράσινο marketing δεν είναι μια καινούρια ιδέα, αλλά είναι μια φιλοσοφία που υπήρχε και εξακολουθεί να υπάρχει για καταναλωτές και επιχειρήσεις, καθώς η ανησυχία για το περιβάλλον συνεχίζει να αυξάνεται. Η μελέτη αυτή εξετάζει τον τρόπο με τον οποίο προβάλλεται από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης το πράσινο marketing, ελέγχοντας την αντίληψη του brand για ένα προϊόν και την πρόθεση αγοράς του καταναλωτή. Επίσης, μελετά τη στάση των καταναλωτών απέναντι στο πράσινο marketing και τα προϊόντα και παρουσιάζει μια συγκριτική μελέτη μεταξύ Ελλάδας και εξωτερικού.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Σόρμας Αστέριος
Uncontrolled Keywords: Πράσινο μάρκετινγκ, Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και πράσινο marketing, Πράσινα προϊόντα, Οικολογικά προϊόντα, Πρόθεση συμπεριφοράς, Συμπεριφορά καταναλωτή, Βιώσιμη ανάπτυξη, Αειφόρος ανάπτυξη, Βιωσιμότητα, Μεθοδολογία έρευνας, Ερωτηματολόγιο
Subjects: Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Ο > Οικολογικό μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 01 Jul 2021 08:48
Last Modified: 01 Jul 2021 08:49
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/10977

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top