Κράλλης, Αθανάσιος and Νικολαΐδης, Ελευθέριος (2020) Ο ρόλος της εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας (VR & AR) στον τουρισμό. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
EI46_2020.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (653kB) |
Abstract
Με την τεχνολογική ανάπτυξη να λαμβάνει τη σκυτάλη αποκατάστασης του πραγματικού κόσμου από τα ανθρώπινα χέρια είναι αδιαμφισβήτητη η επιρροή της στην καθημερινότητα μας και κυρίως σε πολυ-αλληλεπιδραστικούς τομείς όπως αυτός του τουρισμού. Ο τουρισμός αναπτύσσεται διαρκώς και ανοδικά σε όλα του τα επίπεδα πάντοτε με κύρια εργαλεία τις νέες τεχνολογίες. Όντας αλληλένδετος με το ιστορικό υπόβαθρο κάθε τόπου, ο τουρισμός ως υπόσταση υποθάλπει πεδία όπως την κοινωνιολογική εξέλιξη, τη χρονική εξέλιξη και τον τρόπο μετάδοσης τους. Με τον τουριστικό κλάδο να παραμένει για πολλές χώρες ανά τον κόσμο η κυριότερη πηγή εσόδων θεωρείται δεδομένη και η εξέλιξη του για τη διεκδίκηση μεγαλύτερου κοινού λόγω αυξημένου ανταγωνισμού. Στον τεχνολογικό κόσμο πλέον, τον παρόν κόσμο στον οποίο η τεχνολογία προσφέρει δυνατότητες κυριαρχίας και εξέλιξης ο ψηφιακός τουρισμός με τη βοήθεια της εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας διεκδικούν την πρωτιά στο βάθρο των ψηφιακών εργαλείων που ορίζουν την ευρεία διάδοση του τουρισμού κάθε τόπου. Σύμφωνα με τα παραπάνω η ποιοτική έρευνα στη συγκεκριμένη μας πτυχιακή εργασία προσπαθεί να οδηγήσει τον αναγνώστη στην κατανόηση και επαλήθευση της τεχνολογικής ανάπτυξης στον τομέα τουρισμού αλλά και την κατανόηση των διάφορων τομέων του, κατά τη διάρκεια των χρόνων. Παράλληλα, δίνεται και ένα απτό παράδειγμα στο οποίο βασίστηκε και το πρακτικό κομμάτι της πτυχιακής εργασίας όπου συμπεριλαμβάνει έναν “οδηγό” εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας σε ένα χώρο το οποίο κάθε χρήστης, ανεξαρτήτως τοποθεσίας θα μπορεί να ζήσει την εμπειρία ξενάγησης στο συγκεκριμένο χώρο μόνο με τη χρήση του διαδικτύου. Τέλος, η παρούσα εργασία αναλύει πώς η χρήση της εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας (VR & AR) επηρεάζουν τον τουρισμό στο μέγιστο δυνατό βαθμό και φυσικά, πώς έχει αλλάξει πλέον το «παιχνίδι» για την προσέγγιση του τουριστικού κοινού.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Βέργαδος Δημήτριος |
Uncontrolled Keywords: | Νέες τεχνολογίες, Marketing, Ε-tourism, Επαυξημένη πραγματικότητα, Unity, Vuforia SDK, Cardboard SDK, Android, OpenGL. |
Subjects: | Ε > Εικονική πραγματικότητα Τ > Τουριστική ανάπτυξη Τ > Τουρισμός - Μάρκετινγκ |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 24 May 2021 06:37 |
Last Modified: | 24 May 2021 06:37 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/10919 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |