Λαζαρίδου, Ευγενία and Πεχλιβάνη, Ζαφειρία (2020) Ψευδείς ειδήσεις: τεχνικές αναγνώρισης και αντιμετώπισης τους = Fake news: identification and mitigation techniques. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
DMC42_2020.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (893kB) |
Abstract
Οι ψευδείς ειδήσεις αποτελούν ένα φαινόμενο με πολύ σημαντικό αντίκτυπο στο σύνολο των πτυχών της καθημερινότητας. Η ταχεία διάδοσή τους στα ΜΜΕ και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να επηρεάσει τις στάσεις και τις αντιλήψεις των πολιτών για μια ποικιλία θεμάτων του δημόσιου και ιδιωτικού βίου. Η διεθνής εμπειρία έχει αποδείξει ότι οι ψευδείς ειδήσεις μπορούν να επηρεάσουν μέχρι και την έκβαση ενός εκλογικού αποτελέσματος, όπως είναι η περίπτωση της εκλογής του Donald Trump στην Προεδρία των Ηνωμένων Πολιτειών και η ψήφος των Βρετανών υπέρ της αποχώρησης του Ηνωμένου Βασιλείου από την Ευρωπαϊκή Ένωση. Για την αντιμετώπιση αυτού του φαινομένου, κρίνεται επιβεβλημένο οι πολίτες να υιοθετούν κριτική στάση απέναντι στις ειδήσεις, διερευνώντας τες. Επιπλέον, η δημοσιογραφική κοινότητα σταδιακά εξοπλίζεται με εργαλεία αυτόματης ανίχνευσης ψευδών ειδήσεων στο διαδίκτυο. Στόχος αυτής της εργασίας είναι να διερευνήσει τις στάσεις και τις αντιλήψεις του κοινού για τις ψευδείς ειδήσεις, για τη δυνατότητά τους να τις αναγνωρίζουν και για το έργο της δημοσιογραφικής κοινότητας στην καταπολέμηση αυτών.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Μεταξιώτης Γεώργιος |
Uncontrolled Keywords: | Ψευδείς ειδήσεις, ΜΜΕ, Μέσα κοινωνικής δικτύωσης, Αξιοπιστία, Ενημέρωση. |
Subjects: | Δ > Δημοσιογραφία Κ > Κοινωνικά δίκτυα Μ > Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης - Ελλάδα |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 17 May 2021 08:25 |
Last Modified: | 17 May 2021 08:25 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/10876 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |