Οργάνωση, ίδρυση, λειτουργία ΜΜΕ (Μικρών και Μεσαίων Επιχειρήσεων): από λογιστικής – φορολογικής άποψης

Μπαγκλάϊ, Βολοντιμίρ (2019) Οργάνωση, ίδρυση, λειτουργία ΜΜΕ (Μικρών και Μεσαίων Επιχειρήσεων): από λογιστικής – φορολογικής άποψης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
LX3_2019.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (662kB)

Abstract

Η εργασία αυτή έχει σκοπό να παρουσιάσει όσο το δυνατόν καλύτερα τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις (ΜΜΕ). Στο1οΚεφάλαιο, δίνεται ο ορισμός των ΜΜΕ, παρουσιάζονται τα μειονεκτήματα και τα πλεονεκτήματα τους, το περιβάλλον της επιχείρησης, τις διαφορές που έχουν από τις μεγάλες επιχειρήσεις και άλλα. Οι ΜΜΕ διαδραματίζουν θεμελιώδη ρόλο στην ευρωπαϊκή οικονομία, καθώς αποτελούν τη ραχοκοκαλιά της επιχειρηματικής δραστηριότητας. Ωστόσο, οι ΜΜΕ παρουσιάζουν συγκεκριμένα χαρακτηριστικά τα οποία αποτελούν βασικό εμπόδιο στην ανάπτυξη του θεσμού τους, όπως η απουσία οικονομιών κλίμακας, ο (συνήθως) υψηλός επιχειρηματικός κίνδυνος, η έλλειψη εγγυήσεων για προσφυγή στον δανεισμό, οι συχνά δαιδαλώδεις γραφειοκρατικοί μηχανισμοί κ.α. Στο 2ο Κεφάλαιο, αναφέρονται τα λογιστικά πρότυπα των ΜΜΕ και όλες τις πτυχές αυτής της λειτουργίας των ΜΜΕ. Οι Μικρές και Μεσαίες Επιχειρήσεις (ΜΜΕ) τα τελευταία χρόνια κυριαρχούν στον κόσμο των επιχειρήσεων. Για το λόγο ότι σε όλες σχεδόν τις χώρες, από τις μεγαλύτερες κοινωνίες μέχρι και τις μικρότερες πάνω από το 99% των εταιρειών έχουν λιγότερο από 50 υπαλλήλους, το ποσοστό αυτό είναι συγκλονιστικό και δε θα πρέπει σε καμία περίπτωση να περάσει αδιάφορο Τέλος, στο 3ο Κεφάλαιο, φαίνεται το μεγάλο πρόβλημα της φορολογίας που ταλανίζει όλες τις εταιρίες. Για τα νομικά πρόσωπα ισχύουν μερικές άλλες διατάξεις και είναι πολύ εύκολο να φορολογηθεί. Η ίδρυση, η λειτουργία, ο σκοπός, η οικονομική δραστηριότητα και ο έλεγχος κάθε μορφής επιχειρηματικής δραστηριότητας ορίζονται με ένα σύνολο διατάξεων βασισμένο τόσο στο εγχώριο όσο και στο διεθνές εμπορικό δίκαιο. Η διάκριση των εταιρικών μορφών επιχειρηματικής δράσης γίνεται με διάφορα κριτήρια αλλά και την επισήμανση των διαφορών και τον προσδιορισμό των χαρακτηριστικών τους. Ένα κριτήριο διάκρισης των επιχειρήσεων είναι το αντικείμενο της απασχόλησης, όπου αναλόγως με αυτό διακρίνονται σε επιχειρήσεις πρωτογενούς, δευτερογενούς, τριτογενούς παραγωγής και επιχειρήσεις μικτής δράσης.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Νίκλης Δημήτριος
Uncontrolled Keywords: Μικρές και Μεσαίες Επιχειρήσεις (ΜΜΕ), Λογιστική ΜΜΕ, Φορολογία ΜΜΕ, Φορολογία Εισοδήματος Νομικών Προσώπων
Subjects: Λ > Λογιστική επιχειρήσεων
Μ > Μικρομεσαίες επιχειρήσεις
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 23 Feb 2021 07:33
Last Modified: 23 Feb 2021 07:33
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/10817

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top