Καζαντζίδου, Βασιλική Χρ. (2020) Επιχειρηματικό σχέδιο και ανάλυση του ηλεκτρονικού καταστήματος Chic & Posh. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
D28_2020.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (2MB) |
Abstract
Είναι αλήθεια πως παγκοσμίως τα τελευταία χρόνια χρησιμοποιείται κατά κόρον το ηλεκτρονικό εμπόριο για την προμήθεια οποιουδήποτε αγαθού ή υπηρεσίας. Οι καταναλωτές προτιμούν τα ηλεκτρονικά καταστήματα, καθώς έχουν τη δυνατότητα ανά πάσα στιγμή να παραγγείλουν οτιδήποτε επιθυμούν όσο μακριά και αν βρίσκονται. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα ηλεκτρονικού καταστήματος είναι το Chic & Posh, το οποίο ασχολείται με ενδύματα και αξεσουάρ. Συγκεκριμένα, το θέμα της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι το επιχειρηματικό σχέδιο και η ανάλυση του ηλεκτρονικού καταστήματος Chic&Posh. Αρχικά στο πρώτο κεφάλαιο της εργασίας, αναλύεται το ηλεκτρονικό marketing και το ηλεκτρονικό εμπόριο. Έπειτα στο δεύτερο κεφάλαιο, γίνεται λόγος για την έννοια και τη σημασία του επιχειρηματικού σχεδίου. Στο τρίτο κεφάλαιο, αναλύεται το ηλεκτρονικό κατάστημα Chic & Posh και στο τέταρτο κεφάλαιο υπάρχει το επιχειρηματικό σχέδιο για αυτό. Στο τέλος, υπάρχουν συμπεράσματα, προβλέψεις για το μέλλον και προτάσεις.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Αντωνιάδης Ιωάννης |
Uncontrolled Keywords: | Ηλεκτρονικό marketing, Ηλεκτρονικό Εμπόριο, Ηλεκτρονικό Κατάστημα, Επιχειρηματικό Σχέδιο, Ενδύματα, Chic & Posh |
Subjects: | Ε > Επιχειρηματικός σχεδιασμός Ε > Επιχειρηματικά σχέδια Η > Ηλεκτρονικό εμπόριο Μ > Μάρκετινγκ |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 13 Jan 2021 12:13 |
Last Modified: | 13 Jan 2021 12:13 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/10742 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |