Το μάρκετινγκ εύρεση εργασίας στην καριέρα των νέων πτυχιούχων

Τζογάνης, Ιώαννης N. (2020) Το μάρκετινγκ εύρεση εργασίας στην καριέρα των νέων πτυχιούχων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
D21_2020.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (950kB)

Abstract

Στην εποχή μας, είναι κοινώς αποδεκτό ότι οι επιχειρηματίες παρέχουν μια κινητήρια δύναμη για την καινοτομία, τη δημιουργία θέσεων εργασίας και την οικονομική ανάπτυξη (Audretsch 2012, Carree et al. Wennekers et αϊ. 2005). Από την άποψη αυτή, οι πρόσφατες μελέτες έχουν προσπαθήσει να διευκρινίσουν τους παράγοντες που εξηγούν τη διακύμανση, τόσο στο επίπεδο όσο και στο είδος της επιχειρηματικότητας, στις χώρες των ανόμοιων επιπέδων οικονομικής ανάπτυξης. Αν και έχουν επιτευχθεί σημαντικές αναλυτικές και εμπειρικές πρόοδοι προς αυτή την κατεύθυνση τις τελευταίες δύο δεκαετίες, εξακολουθεί να υπάρχουν ερευνητικές εργασίες, ιδίως όσον αφορά την εξήγηση της σχέσης μεταξύ της επιχειρηματικότητας και της οικονομικής ανάπτυξης από μια ανάλυση μεταξύ διαφόρων χωρών. Με αυτή την έννοια, όλες οι προηγούμενες προσπάθειες να εξηγηθούν οι διαφορές στα επίπεδα της οικονομικής ανάπτυξης μεταξύ των χωρών όσον αφορά την επιχειρηματική τους δραστηριότητα δεν ήταν απολύτως επιτυχής.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Σερδάρης Παναγιώτης
Uncontrolled Keywords: Επιχειρηματικότητα και οικονομική ανάπτυξη, Επιχειρηματικότητα των φοιτητών, Διεθνής επιχειρηματικότητα, Επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα, Ερωτηματολόγιο
Subjects: Ε > Επιχειρηματικότητα
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 08 Jan 2021 12:29
Last Modified: 08 Jan 2021 12:29
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/10733

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top