Κρεμέτης, Δημήτριος Χ. (2019) Marketing μη κυβερνητικών οργανώσεων: μελέτη περίπτωσης "Greenpeace". BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
LX29_2019.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (1MB) |
Abstract
Για κάθε κοινωνία που υστερεί να αντιμετωπίσει τα οικονομικό-κοινωνικά της προβλήματα εκεί ακριβώς εμφανίζεται η κοινωνική προσφορά για να καλυφθεί η κρατική απουσία. Με σκοπό την αντιμετώπιση διαφόρων κοινωνικών προβλημάτων αναπτύχθηκαν διάφοροι οργανισμοί με σκοπό την προσφορά, ανάλογα πάντα και τον λόγο δράσης τους. Οι περισσότεροι οργανισμοί σε όλο τον κόσμο έχουν αφιερώσει τις προσπάθειές τους στην προστασία των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και στον τερματισμό των παραβιάσεών τους. Σε όλο τον κόσμο, υπέρμαχοι των ανθρωπίνων δικαιωμάτων είναι ως επί το πλείστων απλοί πολίτες και όχι κυβερνητικοί αξιωματούχοι. Αναλυτικότερα, η δραστηριοποίηση των ΜΚΟ στο διεθνές περιβάλλον πρωτοεμφανίστηκε το 1775. Οι ενέργειες που υλοποιούνται από τους ΜΚΟ, συγκεκριμένα στον τομέα της διεθνούς ανάπτυξης και των αναπτυσσόμενων χωρών, έχουν επίδραση σε πάνω από 250 εκατομμύρια ανθρώπους. Κάποιες ΜΚΟ λειτουργούν μέσω της προσφοράς επαγγελματικών υπηρεσιών των μελών τους, όπως στην περίπτωση των ‘Γιατρών Χωρίς Σύνορα’ και των ‘Γιατρών του Κόσμου’, ενώ σε άλλες περιπτώσεις ΜΚΟ, όπως της Greenpeace, τα μέλη απλά προβάλλουν και διακηρύττουν τους σκοπούς και το έργο της οργάνωσης. Όμως, η δυσπιστία της κοινωνίας προς το έργο των Μ.Κ.Ο δημιούργησε για τους οργανισμούς μία κατάσταση οικονομικής ύφεσης και εθελοντικής μείωσης. Η κατάσταση αυτή ανάγκασε τις Μ.Κ.Ο να στραφούν σε διαδικασίες προσέγγισης του κοινού, ακολουθώντας τις ανάγκες αυτές. Σε αυτήν την προσέγγιση βοήθησε η υιοθέτηση του Μάρκετινγκ από τους Μ.Κ.Ο..Η ανάγκη των επιχειρήσεων και όχι μόνο, να παρατηρεί και να αναλύει τις ανάγκες των καταναλωτών ξεκίνησαν να εντάσσουν το Μάρκετινγκ στον κλάδο τους. Με βάση τα παραπάνω όταν το Μάρκετινγκ χρησιμοποιηθεί σαν ενεργό "εργαλείο" εντός μίας Μ.Κ.Ο βοηθάει στην οργάνωση και στην επιβίωση του οργανισμού. Η παρούσα εργασία επικεντρώνεται σε αυτή την ανάγκη και την ένταξη των 4Ρ του Κοινωνικού Μάρκετινγκ στους Μ.Κ.Ο, αναλύει ως Περίπτωση Μελέτης την «Greenpeace» με σκοπό να πληροφορήσει τον αναγνώστη για το έργο της αλλά και πώς τα στοιχεία του Μάρκετινγκ βοήθησαν στην δική της περίπτωση.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Καταραχιά Ανδρονίκη |
Uncontrolled Keywords: | Μη Κυβερνητικοί Οργανισμοί, Μη Κυβερνητικές οργανώσεις (ΜΚΟ), Κοινωνικό Μάρκετινγκ, Μείγμα Μάρκετινγκ, Περιβάλλον, Greenpeace |
Subjects: | Μ > Μάρκετινγκ Μ > Μη κυβερνητικές οργανώσεις |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 29 Sep 2020 09:15 |
Last Modified: | 29 Sep 2020 09:17 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/10539 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |