Δελητζάκης, Ιωάννης (2018) Το μάρκετινγκ και η συμβολή του στην προώθηση αγροτικών προϊόντων: η περίπτωση του κρασιού. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
LX31_2018.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (759kB) |
Abstract
Η παρούσα πτυχιακή με θέμα «Το Μάρκετινγκ και η Συμβολή του στην προώθηση των Αγροτικών Προϊόντων: Η περίπτωση του κρασιού» αφορά στη μελέτη της συμμετοχής του Μάρκετινγκ στην προώθηση των αγροτικών προϊόντων με την παρουσίαση της ελληνικής ποτοποιίας «Μπουτάρης I. & Υιός ΑΕ», μιας κερδοφόρου και αναπτυσσόμενης εταιρείας εντός και εκτός Ελλάδας. Τα τελευταία χρόνια αποδεικνύεται συνεχώς πόσο σημαντικός είναι ο ρόλος που κατέχει το Μάρκετινγκ στις επιχειρήσεις και στους οργανισμούς. Δίχως την παρουσία αυτού δεν θα μπορούσαν οι επιχειρήσεις να αυξήσουν τις πωλήσεις τους και να αποκτήσουν ικανοποιημένους πελάτες. Την ίδια στιγμή, τα αγροτικά προϊόντα αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι του καθημερινού ανθρώπινου διαιτολογίου αποτελώντας τροφή μεγάλης διατροφικής αξίας. Μέσω του Μάρκετινγκ των καταναλωτικών προϊόντων δίνεται η ευκαιρία στην ικανοποίηση των αναγκών και των επιθυμιών του ανθρώπου, καθώς επίκεντρο του είναι ο ίδιος ο άνθρωπος. Τέλος, μέσα από τη μελέτη που έγινε γύρω από την εταιρεία παραγωγής κρασιού διαπιστώθηκε πως το Μάρκετινγκ βοηθάει στην προώθηση των αγροτικών προϊόντων.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Καταραχιά Ανδρονίκη |
Uncontrolled Keywords: | Μάρκετινγκ, Αγροτικά Προϊόντα, Προώθηση Αγροτικών Προϊόντων, Κρασί, Ποτοποιία, Κτήμα Κυρ-Γιάννη |
Subjects: | Α > Αγροτικά προϊόντα - Μάρκετινγκ |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 23 Sep 2020 08:44 |
Last Modified: | 17 Apr 2024 13:20 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/10516 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |