Γραμματικόπουλος, Νικόλαος (2020) Δημιουργία εφαρμογής με μηχανισμούς τεχνητής νοημοσύνης για την επίλυση του παιχνιδιού Reversi – Othello. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
EI11_2020.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (3MB) |
Abstract
Στην παρούσα πτυχιακή εργασία, αυτό που εξετάζεται είναι η υλοποίηση ενός επιτραπέζιου παιχνιδιού, του Reversi – Othello, στον υπολογιστή. Αυτό που μελετάται είναι ο τρόπος αντιμετώπισης του προβλήματος προγραμματιστικά. Στην εφαρμογή γίνεται χρήση των μηχανισμών τεχνητής νοημοσύνης, με σκοπό το παίξιμο ενάντια σε έναν παίκτη-υπολογιστή με τη χρήση του αλγόριθμου Minimax με χρήση κλαδέματος ΑΒ. Η εργασία χωρίζεται σε δύο βασικά σκέλη. Το πρώτο αφορά το παιχνίδι Reversi – Othello, όπου αναφέρεται η ιστορία του παιχνιδιού, οι κανόνες και ο σκοπός του και παρουσιάζεται τόσο ο τρόπος παιξίματος, όσο και ορισμένες βασικές στρατηγικές του παιχνιδιού, πάνω στις οποίες εν μέρει βασίζεται ο αλγόριθμος της τεχνητής νοημοσύνης. Το δεύτερο σκέλος πραγματεύεται τις έννοιες της τεχνητής νοημοσύνης, του αντικειμενοστραφή προγραμματισμού και γίνεται επεξήγηση του κώδικα σε μεγάλο βαθμό. Γίνεται αναφορά και σε κάποια ιστορικά στοιχεία της τεχνητής νοημοσύνης.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Σινάτκας Ιωάννης |
Uncontrolled Keywords: | Προγραμματισμός, C#, Παίγνιο, Minimax, Κλάδεμα Άλφα Βήτα, Reversi – Othello |
Subjects: | Α > Αλγόριθμοι Γ > Γλώσσες προγραμματισμού (Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές) Λ > Λογισμικό εφαρμογών - Ανάπτυξη Π > Προγραμματισμός ηλεκτρονικών υπολογιστών Τ > Τεχνητή νοημοσύνη |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 21 Sep 2020 05:49 |
Last Modified: | 21 Sep 2020 05:49 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/10505 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |