Τόγκου, Βάϊα Α. (2018) Marketing και logistics στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
LX35_2018.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (1MB) |
Abstract
Η παγκοσμιοποίηση και η ανάπτυξη της οικονομίας ως διαδικασίας επιτρέπουν τη δημιουργία μιας ενιαίας αγοράς και σε αυτή τη διαδικασία τα Logistics είναι ένα σημαντικό εργαλείο. Μια αγορά με καλά οργανωμένες εγκαταστάσεις διαχείρισης των Logistics και της εφοδιαστικής αλυσίδας έχει ένα κατάλληλο πλεονέκτημα έναντι άλλων οικονομιών, ενώ η βελτίωση της υποδομής τους μπορεί να χρησιμεύσουν ως ανταγωνιστικό εργαλείο και είναι επίσης αποτελεσματικό στην αύξηση του μεριδίου αγοράς. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση της λειτουργίας των διαδικασιών των Logistics και των βασικών αρχών του marketing για τα καταναλωτικά προϊόντα.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Σαριαννίδης Νικόλαος |
Uncontrolled Keywords: | Logistics, Εφοδιαστική αλυσίδα, Καταναλωτικά προϊόντα, Outsourcing Logistics |
Subjects: | Ε > Εφοδιαστική αλυσίδα Μ > Μάρκετινγκ |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 24 Jul 2020 09:48 |
Last Modified: | 24 Jul 2020 09:48 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/10436 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |