Πλάνο μάρκετινγκ μίας επιχείρησης: η περίπτωση της ΔΕΗ

Βαβάση, Ιωάννα Π. (2018) Πλάνο μάρκετινγκ μίας επιχείρησης: η περίπτωση της ΔΕΗ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
LX23_2018.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Γνωρίζοντας τόσα χρόνια το μονοπωλιακό χαρακτήρα της Δημόσιας Επιχείρησης Ηλεκτρισμού μαθαίνουμε πλέον πως αίρεται ο χαρακτηρισμός αυτός, διότι το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας δίνει την δυνατότητα σε εναλλακτικούς προμηθευτές ηλεκτρικού ρεύματος. Αυτό έγινε έτσι ώστε να μειωθεί το μερίδιο αγοράς της ΔΕΗ και το ελληνικό δημόσιο να επιλέγει και άλλους προμηθευτές ηλεκτρικής ενέργειας, εκτός από τη ΔΕΗ. Η δράση αυτή έχει πρωτίστως αρνητικά αποτελέσματα στη ΔΕΗ ειδικότερα τώρα, που τα τελευταία χρόνια η χώρα μας βρίσκεται σε δυσμενής οικονομική κατάσταση και που έχουν επηρεαστεί τα οικονομικά στοιχεία της επιχείρησης. Για το λόγο αυτό, η ΔΕΗ χρειάζεται ένα Πλάνο Μάρκετινγκ, ώστε να θέσει μελλοντικούς στόχους, νέους τρόπους προώθησης και με σωστή στρατηγική, να προσπαθήσει να διατηρήσει τους καταναλωτές της αλλά και να αποκτήσει νέους σε αυτή τη δύσκολη κατάσταση. Στην παρούσα εργασία γίνεται αναφορά στο Πλάνο Μάρκετινγκ και στα γενικότερα στοιχεία της ΔΕΗ. Τέλος παρουσιάζεται ως παράδειγμα το Πλάνο Μάρκετινγκ με την περίπτωση της ΔΕΗ.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Καταραχιά Ανδρονίκη
Uncontrolled Keywords: Σχέδιο Μάρκετινγκ, Μίγμα Μάρκετινγκ, Στρατηγική, Δημόσια Επιχείρηση
Subjects: Σ > Στρατηγικό μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 21 Jul 2020 09:40
Last Modified: 21 Jul 2020 09:40
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/10419

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top