Γεράση, Αναστασία and Γκιόκας, Ιωάννης (2020) Η χρήση του βίντεο στην προώθηση τουριστικών προορισμών. Δημιουργία προωθητικών βίντεο για την περιοχή της Καστοριάς = The use of video in the promotion of touristic destinations. Creation of promotional videos for the region of Kastoria. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
DMC7_2020.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (3MB) |
Abstract
Ο τουρισμός αποτελεί έναν από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους οικονομικούς κλάδους παγκοσμίως. Τα οφέλη είναι αρκετά γι` αυτό υποστηρίζεται και ενισχύεται ποικιλοτρόπως. Τα τελευταία χρόνια με την εκρηκτική εμφάνιση ιστότοπων, διαφορών εφαρμογών και λοιπών δυνατοτήτων που παρέχει το διαδίκτυο, νέοι ορίζοντες έχουν ανοίξει για το τουριστικό μάρκετινγκ. Από τη μια πλευρά, η ροή πληροφοριών με τη μορφή γραφικών, βίντεο κ.ά. και από την άλλη η μεταβολή των προτιμήσεων των καταναλωτών για ποιοτικές και αξιόπιστες πληροφορίες έχουν οδηγήσει στην ανάπτυξη μιας διαδραστικής σχέσης μεταξύ των ταξιδιωτών με τις επιχειρήσεις που ασχολούνται με τον τουρισμό αλλά και με άλλους ταξιδιώτες. Σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη αυτής της σχέσης έχουν παίξει τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η αμεσότητα στη συλλογή και ανταλλαγή πληροφοριών, το χαμηλό, σχεδόν μηδαμινό κόστος, που προσφέρουν, έχουν οδηγήσει την τουριστική βιομηχανία σε άλλο επίπεδο. Το βίντεο ωστόσο έχει κυρίαρχο ρόλο μεταξύ των νέων μέσων που επηρεάζουν και διαμορφώνουν την εικόνα ενός τουριστικού προορισμού και παράλληλα επιδρούν στην αντίληψη και στις αποφάσεις του ταξιδιώτη. Αποτελούν δημοφιλή τρόπο τουριστικής προώθησης στο διαδίκτυο καθώς είναι εύκολα προσβάσιμα, μπορεί να το παρακολουθήσει οποιοσδήποτε χρήστης κάθε στιγμή. Έτσι, μια περιοχή μπορεί να γίνει γνωστή μέσω προωθητικών βίντεο και με το κατάλληλο μάρκετινγκ να καθιερωθεί ως τουριστικός προορισμός. Για το λόγο αυτό δημιουργήθηκαν μια σειρά βίντεο με σκοπό την προώθηση της πόλης της Καστοριάς ως τουριστικό προορισμό. Για κάθε βίντεο ακολουθήθηκαν τα τρία βασικά βήματα που απαιτούνται για κάθε παραγωγή, η προ – παραγωγή, η παραγωγή και η μετα – παραγωγή.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Κλεφτοδήμος Αλέξανδρος |
Uncontrolled Keywords: | Καστοριά, Τουριστικός προορισμός, Προβολή, Προώθηση τουριστικού προϊόντος, Ψηφιακά μέσα, Διαδραστική ιστοσελίδα, Οπτικοακουστικό υλικό. |
Subjects: | Ι > Ιστοσελίδες - Σχεδίαση Ψ > Ψηφιακό βίντεο Τ > Τουριστικό μάρκετινγκ Τ > Τουρισμός - Ελλάδα |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 07 Jul 2020 11:23 |
Last Modified: | 07 Jul 2020 11:23 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/10345 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |