Τσανακτσίδης, Παύλος Ι. (2019) Αθλητικό μάρκετινγκ: η περίπτωση της ΚΑΕ Παναθηναϊκός. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
D14_2019.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (1MB) |
Abstract
Η προσέγγιση του αθλητικού μάρκετινγκ στην περίπτωση της ΚΑΕ Παναθηναϊκός παρουσιάζεται όχι μόνο ως προσπάθεια οικονομικής επιβίωσης και ανάπτυξής της, αλλά και ως αξία, κοινωνική προσφορά και ευθύνη, την οποία επιδεικνύει έμπρακτα μέσα από τον στρατηγικό σχεδιασμό της.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Αντωνιάδης Ιωάννης |
Uncontrolled Keywords: | Αθλητικό Μάρκετινγκ |
Subjects: | Μ > Μάρκετινγκ |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 16 Jun 2020 09:29 |
Last Modified: | 16 Jun 2020 09:29 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/10302 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |