Ανδρικά και γυναικεία στερεότυπα στη διαφήμιση στο διαδίκτυο

Γραμματικοπούλου, Ευδοκία (2019) Ανδρικά και γυναικεία στερεότυπα στη διαφήμιση στο διαδίκτυο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC47_2019.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Στη σημερινή εποχή, η διαδικτυακή διαφήμιση αποτελεί έναν μαζικό τρόπο προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών παγκόσμιας εμβέλειας. Στην παρούσα έρευνα, επιλέχθηκε η μελέτη της ύπαρξης έμφυλων στερεοτύπων στη διαδικτυακή διαφήμιση και συγκεκριμένα στο youtube που αποτελεί ένα εύχρηστο και προσβάσιμο μέσο με εκατομμύρια συνδρομητές από όλον τον κόσμο και με μια ποικιλία διαφημίσεων που προβάλλονται με εξατομικευμένο τρόπο. Για την ολοκλήρωση της έρευνας χρησιμοποιήθηκε ένα συγκεκριμένο εργαλείο κωδικοποίησης από το οποίο κατηγοριοποιήθηκαν οι διαφημίσεις που επιλέξαμε από το youtube(150 σύνολο) οι οποίες ανήκουν στο είδος in stream δηλαδή πριν από την έναρξη παρακολούθησης εικονοκειμένων έντεχνου ελληνικού τραγουδιού εμφανιζόταν η διαφήμιση την επέλεγα και την κατηγοριοποιούσα με βάση το εργαλείο κωδικοποίησης. Η διαδικασία αυτή διήρκεσε 3 μήνες. Έτσι, πραγματοποιήθηκε η διερεύνηση της ύπαρξης και η ανάδειξη των τύπων των έμφυλων στερεοτύπων στη διαφήμιση στο youtube,καθώς και η εξέταση της πιθανής διαφοροποίησης αυτών με βάση το φύλο και το διαφημιζόμενο προϊόν.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Τσίχλα Ειρήνη
Uncontrolled Keywords: Διαφημιζόμενο προϊόν, Έμφυλα στερεότυπα, Youtube.
Subjects: Δ > Διαδίκτυο (Internet)
Δ > Διαφήμιση
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 08 May 2020 16:40
Last Modified: 08 May 2020 16:40
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/10262

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top