Παπάζογλου, Κυριακή (2003) Διαχείριση ολικής ποιότητας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
BS32_2003.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (4MB) |
Abstract
Το περιεχόμενο της εργασίας αρχίζει από μία γενική και ιστορική αναφορά στις διάφορες έννοιες της ποιότητας. Παρουσιάζονται οι σημαντικές έννοιες της σημασίας του πελάτη, θεμελιώδες έννοιες της διοίκησης της ολικής ποιότητας και η τριλογία του Juran, αντίστοιχα. Αναπτύσσουν την μεθοδολογία της διαχείρισης της ολικής ποιότητας, τις τεχνικές και εργαλεία αξιολόγησης, και το κόστος της ολικής ποιότητας. Καλύπτει τους σημαντικότερους οργανισμούς και πρότυπα σχετικά με την ποιότητα. Τέλος παρουσιάζεται μία λεπτομερής σύγκριση μεταξύ των προτύπων ISO 9001 και ISO 9004, καθώς το πρώτο περιέχει απαιτήσεις για την διαχείριση της ποιότητας με κύριο στόχο την πιστοποίηση των οργανισμών (εταιρειών) και το δεύτερο περιέχει πρόσθετες απαιτήσεις με στόχο να προσεγγίσει την διαχείριση της ολιικής ποιότητας.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Μιχαλόπουλος Ευάγγελος |
Uncontrolled Keywords: | Διοίκηση ολικής ποιόητας, Τριλογία Juran, Αξιολόγηση διοίκησης, ISO 9000 |
Subjects: | Δ > Διοίκηση oλικής ποιότητας |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών & Βιομηχανικού Σχεδιασμού ΤΕ (Κοζάνη) > Κατεύθυνση Bιομηχανικού Σχεδιασμού ΤΕ |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 22 Mar 2015 19:35 |
Last Modified: | 22 Mar 2015 19:35 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/1025 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |