Η συμπεριφορά του καταναλωτή και η συναισθηματική νοημοσύνη

Χριστογιάννης, Νικόλαος (2019) Η συμπεριφορά του καταναλωτή και η συναισθηματική νοημοσύνη. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
IT8_2019.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (519kB)

Abstract

Στην παρούσα εργασία γίνεται λόγος για την συμπεριφορά του καταναλωτή και τη συναισθηματική νοημοσύνη. Πιο συγκεκριμένα, διερευνώνται τα εσωτερικά κίνητρα του υποκειμένου (καταναλωτή) αλλά και τους εξωτερικούς παράγοντες διαμόρφωσης της σκέψης αλλά και της συμπεριφοράς του οι οποίοι ασκούν επίδραση στην καταναλωτική συμπεριφορά των ατόμων, ενώ συνάμα γίνεται παραλληλισμός με τα ψυχομετρικά γνωρίσματα που απαρτίζουν την προσωπικότητα του ανθρώπου στο σύνολό της. Πρωτίστως, στο πρώτο κεφάλαιο επιχειρείται μια θεωρητική προσέγγιση μέσω της εννοιολογικής αποσαφήνισης του όρου «συμπεριφορά του καταναλωτή» και ύστερα η εργασία προχωράει στη διερεύνηση των κινήτρων, των δραστηριοτήτων, της διαδικασίας αλλά και των διαφοροποιήσεων στη συμπεριφορά του καταναλωτή αναλύοντας τον ψυχολογικό παράγοντα που επιδρά με σημαντικό βαθμό σε αυτή. Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται λόγος για τη συμπεριφορά και την προσωπικότητα του καταναλωτή και πόσο επηρεάζει το ένα το άλλο. Στο τρίτο κεφάλαιο αναλύεται η σχέση ανάμεσα στα δημογραφικά στοιχεία του καταναλωτή και πώς αυτά συνδέονται με τη συμπεριφορά του. Στη συνέχεια, στο τέταρτο κεφάλαιο, παρατίθεται το θέμα της αυθόρμητης και καταναγκαστικής αγοράς καθώς επίσης οι ομοιότητες και διαφορές ανάμεσα στην παρορμητική και εξαναγκαστική αγορά. Στο πέμπτο κεφάλαιο δίνεται έμφαση στον ρόλο τα διαφήμισης ως μέσο για τη διαμόρφωση της καταναλωτικής συμπεριφοράς καθώς επίσης ποιες μέθοδοι και στρατηγικές χρησιμοποιούνται για την ανάπτυξη όλων των πτυχών της. ύστερα, εξετάζονται όλοι οι παράγοντες που επιδρούν άμεσα και με έμφαση στην διαμόρφωση και εξέλιξη της καταναλωτικής συμπεριφοράς με βάση κάποια χαρακτηριστικά στοιχεία όπως δημογραφικά, κοινωνικό προφίλ, οικονομική κατάσταση και ψυχολογικός παράγοντας όπως επίσης και η νοοτροπία δηλαδή η κουλτούρα που ασπάζεται ο κάθε καταναλωτής προκειμένου να εκφράσει μέσα από αυτή τις ιδέες, τις σκέψεις και τα συναισθήματά του. Τέλος, στο έκτο κεφάλαιο γίνεται μια αναφορά στον τρόπο σύνδεσης της καταναλωτικής συμπεριφοράς με τη συναισθηματική νοημοσύνη η οποία αποτυπώνεται όχι μόνο πάνω σε θεωρητικές αναλύσεις αλλά και ερευνητικές δραστηριότητες που έχουν διεξαχθεί κατά καιρούς. Η εργασία ολοκληρώνεται με τα συμπεράσματα που απορρέουν από την παρούσα μελέτη καθώς επίσης και την παράθεση των βιβλιογραφικών αναφορών που χρησιμοποιήθηκαν για τη συγγραφή και ολοκλήρωσή της.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Βλάχβεη Ασπασία
Uncontrolled Keywords: Συμπεριφορά καταναλωτή, Προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών.
Subjects: Δ > Διαφήμιση
Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Σ > Συναισθηματική νοημοσύνη
Divisions: Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 06 Nov 2019 12:39
Last Modified: 06 Nov 2019 12:39
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/10181

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top